سارا و نیکا

قسم خوردن سارا و نیکا برای فالورهایشان / ما عملی نیستیم + فیلم

07:00 - 1400/09/04
هرچقدر سارا و نیکا فرقانی بر روی صورت خودشان حساس هستند فالوورهای آنها هم بیشتر به صورتشان گیر می دهند که در نهایت آنها عصبانی می شوند !

هرچقدر سارا و نیکا فرقانی بر روی صورت خودشان حساس هستند فالوورهای آنها هم بیشتر به صورتشان گیر می دهند که در نهایت آنها عصبانی می شوند !

سارا و نیکا اخیرا با یاد گرفتن متدهای آرایشی و زیبایی و همچنین افکت های اینستاگرامی تغییراتی روی صورت خودشان می دهند که به نظر می رسد عمل کرده اند و همین می شود که مردم به صورت آنها و عملی بودنشان گیر می دهند چون چهره سارا و نیکا از دو سه سال پیش تا الان تغییرات زیادی کرده است و مخصوصا بینی آنها کوچیک تر شده است.

قسم خوردن سارا و نیکا برای فالورهایشان / ما عملی نیستیم + فیلم20

جنجال سیگنال دهی سارا و نیکا

دوقلوهای سریال پایتخت در اقدامی غیر حرفه ای و غیر اخلاقی مردم را به خریدن رمز ارزهایی که یک پسر دهه هشتادی می گوید می کنند.سارا و نیکا با اینکه سنی ندارند ادعا می کنند که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت دارند و مردم (فالوورهایشان) را به سمت سرمایه گذاری در این زمینه دعوت می کنند و خب آنها مشخصا یک فرد را معرفی می کنند که او هم آنها سنی ندارد ! به نظر می رسد آنها باید احساس مسئولیت بیشتری نسبت به فالوورها و طرفداران خودشان داشته باشند و برای سرمایه مردم احترام قائل باشند. افراد زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال ضررهای هنگفت کرده اند و نمی توان به این سادگی و بدون تخصص مردم را به پول خرج کردن دعوت کنیم. هرچند سارا و نیکا از سریال پایتخت حذف شدند ولی اگر هیچوقت دیگر نقشی نداشته باشند و بازی نکنند به اندازه خیلی از بازیگرانی که سالها در تلویزیون و سینما کار می کنند فالوور جمع کرده اند ! آنها حالا می توانند در اینستاگرام به شهرت خود ادامه دهند و از این جهت چیزی را از دست نداده اند. تازه حاشیه های منتشر شدن عکسشان هم برای آنها محبوبیت بسیار بیشتری آورده به گونه ای که اگر آن اتفاق نمی افتاد شاید هیچوقت اینگونه دیده نمی شدند.

قسم خوردن سارا و نیکا برای فالورهایشان / ما عملی نیستیم + فیلم2

سارا و نیکا شاخ اینستاگرامی شده اند

به نظر می رسد دیگر با آن سارا و نیکای کوچولوهای پایتختی رو به رو نیستیم حالا آنها بزرگ شده اند و مانند شاخ های دیگر اینستاگرامی اقدام به کسب درآمد و جمع کردن فالوور می کنند. تبلیغات اخیر آنها و دعوت مردم به سرمایه گذاری در رمز ارزها جنجال های زیادی به پا کرده بود. هرچند سارا و نیکا از سریال پایتخت حذف شدند ولی اگر هیچوقت دیگر نقشی نداشته باشند و بازی نکنند به اندازه خیلی از بازیگرانی که سالها در تلویزیون و سینما کار می کنند فالوور جمع کرده اند ! آنها حالا می توانند در اینستاگرام به شهرت خود ادامه دهند و از این جهت چیزی را از دست نداده اند. تازه حاشیه های منتشر شدن عکسشان هم برای آنها محبوبیت بسیار بیشتری آورده به گونه ای که اگر آن اتفاق نمی افتاد شاید هیچوقت اینگونه دیده نمی شدند.