عکس جدید خواننده معروف + تصاویر

15:59 - 1400/09/03
آهنگ جدید امیر حسین مقصود لو مشهور به تتلو با نام خانم وزیری سرو صدای زیادی کرده است . این آهنگ با محتوایی سراسر فحاشی و یا حرفهای جنسی به سبک کوچه بازاری خوانده شده است.

آهنگ جدید امیر حسین مقصود لو مشهور به تتلو با نام خانم وزیری سرو صدای زیادی کرده است . این آهنگ با محتوایی سراسر فحاشی و یا حرفهای جنسی به سبک کوچه بازاری خوانده شده است .این روزها با حاشیه سازی جدید تتلو، آهنگ خانم وزیری او بر سر زبان ها افتاده است در این مطلب به بررسی ماجرای آهنگ خانم وزیری تتلو خواهیم پرداخت.

مدتی است که تتلو آهنگی پر از ابتذال و فحاشی به نام خانم وزیری منتشر کرده است در آهنگ خانم وزیری که تتلو آن را ساخته و اجرا کرده است شخصی به نام خانوم وزیری را مورد فحاشی و توهین قرار می دهد.در ادامه با ماجرای آهنگ خانم وزیری تتلو بیشتر آشنا خواهیم شد.

عکس جدید خواننده معروف + تصاویر6

ماجرای آهنگ خانم وزیری تتلو به خاطرات زندان او در ایران باز میگردد. به گفته تتلو وقتی که او در زندان بوده (به دلیل توهین و فحاشی به بازپرس بیژن قاسم زاده) یکی از زندانیان شاکی به نام خانم وزیری داشته که همبند تتلو هرچقد تلاش کرده بود که رضایتش را بگیرد اما خانوم وزیری به او رضایت نداده بود.و به همین علت در زندان در مورد خانوم وزیری که به یک زندانی رضایت نمیداده اهنگ کوچه بازاری میخواندند.

تتلو هم آهنگ خانم وزیری را به یاد خاطرات زندان و به صورت کوچه بازاری و شاد اجرا کرده است تا به گفته خودش تلخی کارهای قبلی را بگیرد.

عکس جدید خواننده معروف + تصاویر13

باید منتظر ماند و دید آهنگ تتلو به نام امیرتتلو که اخرین کار البوم است چطور خواهد بود. گفته میشود آهنگ جدید تتلو با نام خودش “امیر تتو” قرار است به زودی منتشر شود و تتلو گفته که در این آهنگ از چند چهره معروف همچون ندا یاسی و سحر قریشی نام برده است.

عکس جدید خواننده معروف + تصاویر2

تتلو در زمانی که ایران بود چندسالی بود که با ترویج حجاب و ارزش‌های دینی و تمجید از رهبر جمهوری اسلامی ایران سعی کرده بود از حواشی فاصله بگیرد و تلاش‌هایی برای دریافت مجوز و فعالیت رسمی هم کرده بود که بی‌نتیجه مانده بود و یک سال پیش از این بازداشت، در جریان مذاکرات هسته‌ای، ویدئویی منتشر کرد که در آن بر روی عرشه ی یک ناو نظامی ایران از حق ایران برای داشتن انرژی هسته‌ای می‌خواند.

وی سوم شهریور بازداشت شد خبرگزاری فارس با اعلام خبر بازداشت وی نوشت: «یک خواننده به دلیل توهین به بازپرس پرونده‌اش بازداشت شد. امیرحسین. م به دلیل توهین به قاضی بیژن قاسم‌زاده، بازپرس پرونده‌اش بازداشت شده‌است. این خواننده مدتی قبل از آن با تشکیل پرونده قضایی از سوی دادسرا احضار شد. بازپرس پرونده ی این خواننده، بازپرس قاسم‌زاده بود که اخیراً وی در یک کلیپ صوتی توهین‌های زشت و زننده‌ای را به این بازپرس کرده و به همین دلیل عصر روز گذشته بازداشت شده‌است.» تتلو پس از دو ماه بازداشت آزاد شد.

عکس جدید خواننده معروف + تصاویر10

می توان گفت زندانی شدن تتلو در سال 95 و ماجراهای پیش آمده برای هم بندی اش سبب ساخت آهنگ وزیری شد.

آهنگ امیر تتلو به نام خانم وزیری پر از ابتذال و فحاشی که همچنان طرفداران خود را دارد!تتلو از خواننده هایی بوده که مدتیست به صورت مستقیم در آهنگ هایش به اصطلاحات جنسی اشاره میکند و از اندام های جنسی نام میبرد! متاسفانه مخاطبان این آهنگها نوجوانان بوده که میتواند ضربه مهلکی را به سلیقه آنها در موسیقی بزند.

ابتذال در موسیقی توسط تتلوها و ساسی مانکنها باعث شده که سلیقه نوجوانان به موسیقی تغییر کند این موضوع را میتوان به خوبی در ترند شدن آهنگ های این دو نفر دید.

متاسفانه در حال حاضر آهنگ های تتلو که از مفهوم شعر هیچگونه سنخیتی با ادبیات و موسیقی ایرانی ندارد همچنان طرفداران زیادی در بین نوجوانان و جوانان امروزی دارد.

علاوه بر خانواده هاو آموزش پرورش ، صدا و سیما نیز باید از آگاه سازی نوجوانان و جوانان نسبت به این ناهنجاریهای موسیقی کار اموزشی انجام بدهد به خصوص این روزها که به باتوجه به شیوع بیماری کرونا مدارس از فعالیت افتاده و خانواده ها نیز درگیر مشکلات اقتصادی هستند.

تتلو نه تنها به محبوبیت نمی‌اندیشد بلکه با رفتارهای ضدفرهنگی و هنجارشکنانه و خلاف عرف، عمدا مسیری غلط را پیش گرفته است. شاید او به عنوان شخصی معمولی در اجتماع آن‌ چنان توجه برانگیز نباشد، اما این رویه غلط زمانی شکلی جدی و خطرناک به خود می‌گیرد که انبوهی از نوجوانان حال حاضر کشور از او و رفتارهایش تبعیت می‌کنند و او را الگو قرار می‌دهند. اشاعه بی‌هویتی، بی‌اعتقادی، استفاده از ادبیات سخیف و الفاظ زننده، استفاده از مواد مخدر و محرک و عادی‌سازی اعتیاد تنها برخی از تبعات و آسیب‌های طرفداری از امیر تتلو است.

اینکه برنامه‌های لایو امیر تتلو به لحاظ تعداد مخاطبان در سطح جهان رکورد می‌زند، هشداری جدی به مسئولان فرهنگی هنری کشور و والدین نوجوانان و جوانان امروزی‌ست.

جدا از تاثیر مستقیم آثار ضعیف تتلو بر سطح شعور شنوایی مخاطبان کم سن و سال، شاخص قرار گرفتن آن آثار نازل و سطحی‌اش به عنوان آثار موسیقایی است؛ آنهم در شرایطی که موسیقی پاپ و عامه‌پسند در کشور وضعیت خوبی ندارد و روز به روز از کیفیت آن کاسته می‌شود، هشداربرانگیز است.

در چنین شرایطی امیر تتلو و آثارش قدرت آن را دارند تا ضربه تمام‌کننده را بر سلیقه مخاطبان وارد کنند؛ زیرا باید بپذیریم که او یکی از پرطرفدارترین خوانندگان حال حاضر موسیقی ماست.