​​​​​​​نرگس محمدی

عزادار شدن ناگهانی نرگس محمدی + عکس

14:15 - 1400/09/03
​​​​​​​نرگس محمدی یک برادر به نام محسن و یک خواهر به نام سارا محمدی دارد که هر دو آنها ازدواج کرده اند و فرح خیری مادر نرگس محمدی کارمند صدا و سیما بوده است.

نرگس محمدی یک برادر به نام محسن و یک خواهر به نام سارا محمدی دارد که هر دو آنها ازدواج کرده اند و فرح خیری مادر نرگس محمدی کارمند صدا و سیما بوده است.

این بازیگر دو برادرزاده دارد که امروز خبر فوت امیرعلی که ۳ ساله بود در شبکه های اجتماعی منتشر شدو هنوز علت دقیق فوت این کودک زیبا مشخص نیست.

عزادار شدن ناگهانی نرگس محمدی + عکس19

نرگس محمدی متولد ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران دارای کارشناسی پرستاری که با سریال ستایش معروف شد. او ابتدا به تئاتر مشغول شد. اولین حضور سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در آناهیتا (فیلم) نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد.

او در اردیبهشت ۹۶ با علی اوجی ازدواج کرد خبر این عروسی با انتشار چند عکس از سالن عقدشان رسانه ای شد.

فریبا نادری با انتشار یک استوری خبر از فوت برادرزاده سه ساله نرگس محمدی داد. نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. نرگس محمدی همسر علی اوجی می باشد این زوج فرزندی ندارند.

عزادار شدن ناگهانی نرگس محمدی + عکس8

مادر نرگس محمدی نیز در صفحه شخصی خود نوشت:

فرشته زیباییم داغت را چگونه تاب بیاورم صدات از گوشم وجانم بیرون نمی رود مامان پرح بیا بغلم مامان پرح بیا کولم نوبت منه.

روز گذشته نرگس محمدی با انتشار پستی جدید، از فوت برادرزاده اش به نام امیر علی نام که تنها 3 سال داشت، خبر داد. فرح خیری مادر نرگس محمدی بازیگر و فریبا نادری در پیج اینستاگرام خود خبر از فوت امیرعلی ۳ ساله برادرزاده نرگس محمدی و فرزند محسن محمدی دادند.