سردار آزمون

مسلمان شدن همسر روسیه ای سردار آزمون + عکس

07:30 - 1400/09/03
سردار آزمون، مهاجم ترکمن و جوان ایرانی است که در پست مهاجم برای زنیت سن‌پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. سردار آزمون در حال حاضر بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است.

سردار آزمون، مهاجم ترکمن و جوان ایرانی است که در پست مهاجم برای زنیت سن‌پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. سردار آزمون در حال حاضر بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. او دانشجوی رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه روسیه است. سردار آزمون همچنین در لیگ قهرمانان اروپا چهار گل به ثمر رسانده‌ است و بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپاست. سردار آزمون گران‌قیمت‌ترین بازیکن ایران است. سردار آزمون که یکی از بهترین گلزنان زنیت در سه فصل اخیر بود، در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

حواشی جدید سردار آزمون در روسیه

سردار آزمون در کنار مجری روسیه حاضر شد. در ادامه عکس‌های سردار آزمون را در کنار این مجری روسیه مشاهده کنید که با هم به مسجد رفته‌اند. این عکس‌ها برای آزمون و خانم روسی حاشیه‌هایی به وجود آورده بود که بعد از مدتی از سر زبان‌ها افتاد.

مسلمان شدن همسر روسیه ای سردار آزمون + عکس0

مسلمان شدن همسر روسیه ای سردار آزمون + عکس1

سردار آزمون فوتبالیست معروف ایرانی مدت چند سال در چند باشگاه روسیه مشغول بازی بود که با رسانه‌ها و این کشور آشنایی زیادی دارد. فوتبالیست ملی پوش کشورمون که در تیم روسی در شهر کازان توپ می‌زند با مجری معروف روسی عکس یادگاری گرفته است. نکته دیدنی این تصویرها پوشش و حجاب و محل این تصویر است. این زن مجری روسی برای احترام به باورها و همینطور احترام به مکان مقدس و مسجد با پوشش و حجاب کامل در این مکان آماده شده و در کنار فوتبالیست ایرانی تصویر یادگاری گرفته است.

این فوتبالیست پیش از این نیز با دختران روسی سلفی و تصویر یادگاری گرفته و در این راستا ید طولانی دارد وانواع تصویر ها را با دختران و زنان طرفدار خودش انداخته است.

ماجرای اسم سردار آزمون

خود سردار می‌گوید قرار بوده اسمم را پژمان بگذارند اما پدر بزرگش مخالفت می‌کند و اسم او را سردار می‌گذارد که به معنای مشتاق به ارتفاع و رهبر و حاکم است.

مسلمان شدن همسر روسیه ای سردار آزمون + عکس15

سردار آزمون و همسرش

سردار آزمون در حال حاضر با آناهیتا کریمی در ارتباط عاشقانه‌ای است و در برنامه دورهمی اعلام کرد به زودی با او ازدواج خواهد کرد.

مسلمان شدن همسر روسیه ای سردار آزمون + عکس15

حضور سردار آزمون در زنیت

او در زمستان ۹۷ پس از نمایش درخشان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ با قراردادی ۱۲ میلیون یورویی به زنیت سن پترزبورگ، یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتبال روسیه، پیوست. با این انتقال او به عنوان دومین بازیکن گران‌قیمت تاریخ فوتبال ایران پس از علیرضا جهانبخش شناخته می‌شود. سردار آزمون که یکی از بهترین گلزنان زنیت در سه فصل اخیر بود، در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

مسلمان شدن همسر روسیه ای سردار آزمون + عکس10

دردسر بزرگ سردار آزمون در روسیه

یک سایت روسی از دردسر بزرگ برای سردار آزمون مهاجم ایرانی در روسیه پرده برداشت. در این خبر عنوان شده یکی از دلایلی که سردار می‌خواهد روسیه را ترک کند پرونده‌ای است که او را دادگاهی می‌کند.

سایت sport-express روسیه در خبری عجیب مدعی شد سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و تیم زنیت روسیه دچار دردسر بزرگی در این کشور شده است و باید روز ۸ دسامبر (۱۷ آذر) در دادگاه حاضر شود.

این دردسر مربوط به زندگی شخصی آزمون است. به نوشته این سایت، مدیر برنامه آزمون این حواشی را شایعه دانسته اما «دیمیتریف» یک وکیل در روسیه تاکید کرده است که این اتفاقات رخ داده و کار به دادگاه کشیده شده است.

تاریخ دادگاه آزمون درست در روز بازی چلسی با زنیت در لیگ قهرمانان اروپا است. این وکیل با اشاره به این موضوع اعلام کرده است که آزمون به همین دلیل به دادگاه نمی‌آید و وکلای او پاسخگو خواهند بود.

البته به گفته دیمتریف، وی به دنبال توافق و تفاهم با سردار آزمون است تا کار به دادگاه کشیده نشود اما ممکن است در نهایت دادگاه درباره این پرونده جنجالی و خبرساز رای بدهد.

این سایت روسی همچنین اعلام کرده یکی از دلایلی که آزمون قصد دارد این فصل تیم زنیت را ترک کند، همین پرونده است.