لاغری شوک آور دنیا جهانبخت بعد زایمان؟ + عکس و فیلم

12:20 - 1400/09/02
دنیا جهانبخت یکی از پر مخاطب ترین بلاگر هاست که بیش از 13 میلیون نفر او را دنبال می کنند، او اخیرا لایو جنجالی ای را در صفحه اینستاگرامش منتشر رده است.
لاغری-شوک-آور-دنیا-جهانبخت-بعد-زایمان؟--عکس-فیلم-

 لاغری شوک آور دنیا جهانبخت بعد زایمان؟ + عکس و  فیلم0

دنیا جهانبخت چهره جنجالی اینستاگرام است. ازدواج و جدایی دنیا جهانبخت از مهراد جم و نیز تولد فرزند دنیا جهانبخت به یکی از سوژه های ثابت شبکه های اجتماعی در ماه های اخیر تبدیل شده است. دنیا جهانبخت خرج میلیاردی را برای زایمان خود کرد.اخیرا لایوی را با دنیا جهانبخت منتشر کرد.

دنیا جهانبخت اخیرا لایوی را با پسر کوچکش، آرتام در فضای مجازی منتشر کرد و از مخاطبان برای تبریک های بسیار تولدش تشکر کرد. دنیا جهانبخت به مناسبت تولدش هم عکس های جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد که در آن رنگ و بویی از عوارض و چاقی بعد از بارداری نیست. او با انتشار این عکس نوشت: من ده روز بعد از زایمان!

 لاغری شوک آور دنیا جهانبخت بعد زایمان؟ + عکس و  فیلم19

دنیا جهانبخت عکس های فرزندش را در فضای مجازی منتشر کرد. برخی از مخاطبان کودک او را شبیه به مهراد جم دانستند.

 لاغری شوک آور دنیا جهانبخت بعد زایمان؟ + عکس و  فیلم13

 لاغری شوک آور دنیا جهانبخت بعد زایمان؟ + عکس و  فیلم0

دنیا جهانبخت یکی از شاخ‌های مجازی است که ماجرای ارتباط و ازدواجش با مهراد جم برای خودش یک مثنوی ۷۰‌من کاغذ بود و حالا ادعا می‌کند که فرزند او را به‌دنیا آورده است، آن‌هم در گران‌ترین بیمارستان زنان و زایمان انگلیس، بیمارستان پورتلند. بیمارستان پورتلند جزو بیمارستان‌های سلطنتی است و مردم عادی به آنجا نمی‌روند. گویا جهانبخت قصد رقابت با طبقه اشرافی را داشته که ۳۴ هزار پوند خرج زایمانش کرده است.

پورتلندِ اشرافی

بیمارستان پورتلند واقع در شهر لندن یک بیمارستان خصوصی است که مجلل‌ترین سرویس‌ها را برای مادر و نوزاد دارد. این بیمارستان آنقدر بزرگ است که دو ساختمانش با یک پل به‌هم وصل می‌شوند. هزینه هر یک شب ماندن در اتاق‌های آن‌، بسته به خدماتی که در‌خواست کنید، حدود ۷ تا ۸ هزار پوند می‌شود. دیده شده بعضی‌ها تا بیش از نیم میلیون پوند خرج اقامتشان در آنجا کرده‌اند.

 لاغری شوک آور دنیا جهانبخت بعد زایمان؟ + عکس و  فیلم4

خدماتی مثل سرویس بیست و چهار ساعته، صبحانه و وسایل راحتی برای همسر، فیزیوتراپی و معاینه تا شش هفته بعد از زایمان، و حتی کادو برای کودک در آنجا ارائه می‌شود. حتی یک مسئول خرید شخصی هم خواهید داشت تا خرید‌های روزانه شما یا هر چیز دیگری که می‌خواهید را برایتان بخرد. شام برایتان خرچنگ و صدف سرو می‌شود، حتی خبر زایمانتان را می‌توانید در مجله تایمز اعلام کنید. یکی از عجیب‌ترین خدمات این بیمارستان عکاسی است که هر سال تا زمانی‌که فرزندتان ۱۸‌ساله شود، ادامه دارد. اگر پول اضافه‌تری هم داشته باشید با پرداخت بیشتر می‌توانید دست و پای نوزادتان را به شکل طلا، نقره یا برنز داشته باشد.

پاتوق زایمان پولداران

قاعدتا با این هزینه‌های فضایی آدم‎های معمولی به این بیمارستان نمی‌روند. راستش را بخواهید نه تنها مردم عادی بلکه پولدارترین‌ها هم به این‌همه تشریفات نیازی ندارند. در نتیجه منطقی است کسانی به آنجا بروند که شبی ۸ هزار پوند برایشان پولی نباشد. افراد معروف و سلطنتی زیادی در این بیمارستان وضع حمل کردند؛ مانند: ویکتوریا بکهام، خانواده‌های سلطنتی اطراف خلیج‌فارس، مگان مارکل همسر شاهزاده هری، دیگر شاهزادگان بریتانیا و همسر خواننده معروف استینگ.

 لاغری شوک آور دنیا جهانبخت بعد زایمان؟ + عکس و  فیلم4

دنیای دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت از سال ۲۰۱۶ به‌خاطر ویدئوی خودکشی‌اش با روسری بر سر زبان‌ها افتاد. او در اینستاگرام ۱۳٫۶ میلیون دنبال‌کننده دارد و رقیب همه سلبریتی‌های ایرانی شده. او هرچند وقت یک‌بار دست روی یکی از سلبریتی‌های ایرانی می‌گذارد و با درست کردن حاشیه معروف و معروف‌تر می‌شود. از خواننده لس‌آنجلسی (ساسی مانکن) گرفته تا اشکان اشتیاق بازیگر سریال‌های ایرانی.

سال ۱۳۹۹ دنیا جهانبخت با مهراد جم وارد رابطه شد. مهراد جم یا همان محسن سعیدی‌کیا خواننده پاپ ایرانی است که قبل از خروج از ایران برای آهنگ‌هایش و حتی کنسرت مجوز داشته و جالب است که برای یکی از شهدا هم آهنگ خوانده. بعد از مدتی دوستی ازدواج کردند و اعلام کردند که دنیا باردار است. البته رابطه آنها بیشتر برای جذب مخاطب در سایت‌های شرط‌بندی بود تا علاقه یا تشکیل خانواده.

اما کمی قبل از زایمان او مهراد جم به ایران برگشت و دنیا جهانبخت به‌تنهایی نوزادش را در گران‌ترین بیمارستان زنان و زایمان انگلیس یعنی بیمارستان پورتلند به‌دنیا آورد. او بیش از ۳۴ هزار پوند یعنی نزدیک یک و نیم میلیارد تومان خرج زایمانش کرده است. هزینه ای که احتمالا حاصل مشارکتش در گرم کردن بازار سایت‌های شرط‌بندی بوده است.