عکس دیده نشده از همسر زیبای برزو ارجمند !

11:35 - 1400/09/02
برزو ارجمند عکس جدیدی از همسرش منتشر کرد .
عکس-دیده-نشده-همسر-زیبای-

عکس دیده نشده از همسر زیبای برزو ارجمند !7

برزو ارجمند الان 46 سال سن دارد . برزو ارجمند لیسانس بازیگری دارد و یکی از بی حاشیه و مردمی ترین بازیگر های ایران است . مرد بسیار طرفدار برزو ارجمند هستند و یکی از سریال هایی که او را بسیار محبوب کرد سریال قهوه تلخ بود . در ادامه بیوگرافی بیشتری از برزو ارجمند را مشاهده کنید :

همسر برزو ارجمند

برزو ارجمند پسر انوشیروان ارجمند و برادر بهار ارجمند، و برادرزاده داریوش ارجمند بازیگر میباشد. تقریبا تمام خانواده ارجمند اهل موسیقی هستند و خودش هم اولین سازش ملودیکا بود و بعد هم تمبک و تار و در حال حاضر گیتار می نوازد.

عکس دیده نشده از همسر زیبای برزو ارجمند !5

برزو ارجمند از دار دنیا فقط یک خواهر دارد و با او نیز رابطه بسیار خوبی دارد بهار بازیگر توانایی است البته در عرصه تئاتر او لیسانس فلسفه دارد و با معلومات بالا و آموخته هایش از پدر روی صحنه همیشه عالی بوده و در سن سیزده سالگی بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر شد.

عکس دیده نشده از همسر زیبای برزو ارجمند !13

در این دوازده سالی که کار حرفه ای انجام داده است حدودا سی سریال و پنج فیلم سینمایی بازی کرده است. برزو ازدواج کرده است و همسرش از همکلاسی های دانشکده اش بوده. آنها یک پسر به نام جانیار دارند.

عکس دیده نشده از همسر زیبای برزو ارجمند !17

ازدواج برزو ارجمند

من و پارمیس هم دانشکده ای بودیم. گرایش من از سال سوم، نمایش بود و پارمیس طراحی صحنه می خواند. کار صحنه را از همان زمان شروع کردیم.

عکس دیده نشده از همسر زیبای برزو ارجمند !0

پارمیس گریم و طراحی صحنه کار می کرد و من هم بازی می کردم. پارمیس از ایران رفته بود. وقتی برای یک سفر کوتاه یک ماهه به ایران برگشت، با دوستان دانشکده جمع شدیم که به دیدنش برویم. وقتی به دیدنش رفتیم، بعد از نیم ساعت خیلی فی البداهه به نظرم رسید که می تواند همسر مناسبی برایم باشد. پرسیدم با من ازدواج می کنی؟ خندید و گفت:شوخی می کنی، بعد کمی فکر کرد و گفت:آره!

البته ما خیلی از هم شناخت داشتیم؛ 10 سال شناخت کافی نیست؟