دختر بهاره رهنما در خارج

بهاره رهنما شورش را در آورد/ بی احترامی او به بازنشستگان؟ +فیلم و عکس

10:53 - 1400/09/02
بهاره رهنما نام سازمان بازنشستگان را تغییر داد.
بهاره-رهنما-شورش-را-

بهاره رهنما شورش را در آورد/ بی احترامی او به بازنشستگان؟ +فیلم و عکس17

بهاره رهنما از بازیگران پر حاشیه سینمای ایران است. بهاره رهنما صاحب یک فرزند دختر به نام پریا است. بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی بود.بهاره رهنما به تازگی حواشی زیادی را به دنبال دارد.

صحبت های عجیب بهاره رهنما که گفته "هرکس پس از ۳۰ سال نتواند آسایش و رفاه برای خود و اطرافیانش را فراهم کند دست و پاست" سوژه کارتونی در خبرگزاری تسنیم شد.

بهاره رهنما شورش را در آورد/ بی احترامی او به بازنشستگان؟ +فیلم و عکس4

علت مهاجرت بهاره رهنما به استانبول ترکیه

خانم بازیگر حالا پس از تجربه های مختلف به دنبال نمایش نامه خوانی آن هم در استانبول است اما اینکه چرا این حرکت در ایران انجام نشد و به ترکیه رفته مشخص نیست. در ادامه تصویر بهاره خانمِ همه فن حریف را با لباسی صورتی و دخترانه مشاهده می کنید. ژستش هم احتمالا مربوط به هالووینه (پلنگ صورتی)!

بهاره رهنما شورش را در آورد/ بی احترامی او به بازنشستگان؟ +فیلم و عکس17

بهاره رهنما این روزها به شدت درگیر توسعه کسب و کار و و کلینیک های زیبایی خودش است و آنطور که نشان داده در حال حاضر روی دکور و طراحی کلینیک جدیدش کار می کند. بهاره رهنما درامد بسیار زیادی از کلینیک های زیبایی اش دارد که شهرت او و صفحه اینستاگرامش بی تاثیر نبوده اند

بهاره رهنما شورش را در آورد/ بی احترامی او به بازنشستگان؟ +فیلم و عکس19

بهاره رهنما درباره مجموعه مستند «آفرود مزه‌ها» عنوان کرد:

به دلیل مشغله‌هایی که از دوران جوانی درگیر آن‌ها بودم هیچوقت به معنای واقعی با مفهوم «کدبانوی خانه» آشنا نشدم اما در این دوران قرنطینه کرونایی پس از زمان طولانی که در خانه مانده بودم متوجه دست‌هایم شدم که مانند مادرم رد و نشان آشپزی روی آن‌ها مانده بود و همان لحظه ایده ساخت «آفرود مزه‌ها» در ذهنم شکل گرفت.

بهاره رهنما شورش را در آورد/ بی احترامی او به بازنشستگان؟ +فیلم و عکس3

در این ویدئو آشپزی همسر بهاره رهنما و کل کل کردن این زوج را مشاهده می کنید

مجری طرح این مجموعه به عهده رضا بهرامی، کارگردانی دوربین‌ها به عهده مجید فتاحی و کارگردان، ایده‌پرداز و مجری «آفرود مزه‌ها» بهاره رهنما است.