صبا راد

آبروریزی جدید صبا راد ، واقعا این صبا راده؟ + عکس

13:45 - 1400/08/30
فاطمه راد با نام هنری صبا راد متولد 30 آبان سال 59 در تهران می باشد صبا راد دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می باشد. صبا راد گویندگی را در رادیو و از سال 75 آغاز نمود.

فاطمه راد با نام هنری صبا راد متولد 30 آبان سال 59 در تهران می باشد صبا راد دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می باشد. صبا راد گویندگی را در رادیو و از سال 75 آغاز نمود.

آبروریزی جدید صبا راد ، واقعا این صبا راده؟ + عکس14

صبا راد گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. طبق گفته صبا راد : برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و دوست داشتند که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند.

صبا راد در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است. صبا راد علاوه بر مجری گری برنامه سازی نیز کرده است او حدود 100 برنامه ساخته و برای شبکه پنج تهیه کنندگی کرده است.

توى یه همچین روزى به تاریخ ٢٩ آبان سال ٥٩ به دنیا اومدم تا عاشقانه زندگى کنم، از سختى ها و تلخى هاى زندگى راهى براى رسیدن به دلخوشى و آرامش پیدا کنم، زندگى برام خواب ها دیده بود، و من بى خبر از هر صحنه و سکانسش فقط سعى کردم مبارزه کنم و بجنگم و ادامه بدم گاهى اینقدر ناامید شدم که دلم نمى خواسته فردا رو ببینم و گاهى سراسر شور و شوق و اشتیاق شدم جورى که انگار پاهام با زمین یه نیم مترى فاصله داره و من از ذوق رو هوام حالا این منم… زنى که از طوفان ها گذشته و امروز وقتى بر مى گرده به پشت سرش نگاه مى کنه براى همه تصمیمات اشتباه و درستش دست تکون مى ده و بخند مى زنه چون اگه اونها نبودن من صباى امروز نمى شدم… من دیروز و امروز و فردام رو عمیقا دوست دارم و نمى دونم تا کى هستم اما تا هستم مى خوام همه لحظه هاى زندگیمو درک کنم، تجربه کنم و زندگى کنم… مى خوام دست اونهایى که توى این راه کنارم هستن محکم توى دستم بگیرم و مهرشون رو توى دلم هر روز تازه نگه دارم… مى خوام زندگى کنم… براى صباى سال ١٤٠٠ مى شه آرزو کنى؟!که آرزوهارو بخونه و ذوق کنه و دوباره بپره هوا