محمد شیری

فوری / محمد شیری داغدار شد + عکس

13:26 - 1400/08/30
محمد شیری بازیگر سینما و تلویزیون داغدار پدرش شد..محمد شیری متولد 30 بهمن 1328 در مشهد، بازیگر است فارغ التحصیل دیپلمه ادبیات می باشد، از مشهد به تهران آمده و بازیگری را آغاز کرد و در شب های برره به کارگردانی مهران مدیری به شهرت زیادی رسید.

محمد شیری متولد 30 بهمن 1328 در مشهد، بازیگر است فارغ التحصیل دیپلمه ادبیات می باشد، از مشهد به تهران آمده و بازیگری را آغاز کرد و در شب های برره به کارگردانی مهران مدیری به شهرت زیادی رسید.

محمد شیری بازیگر سینما و تلویزیون داغدار پدرش شد.

در سال ۱۳۴۹ فعالیت خودرا آغاز کرد و به بازی در تئاتر تل به کارگردانی مرحوم هادی اسلامی پرداخت. پس از آن به تلویزیون و سینما راه یافت و به ایفای‌نقش در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های تلویزیونی نیز پرداخت و با مجموعه تلویزیونی شب‌های برره به اوج شهرت خود دست یافت.وی به دلیل ابتلا به سرطان خون در ۲۸ آبان ۱۴۰۰ در تهران جان به جان آفرین تقدیم کرد.

در سال ۱۳۵۲ اولین تجربه حرفه‌ای خود را در مقابل دوربین باز سریال کیمیاگر در تلویزیون آغاز کرد و سریالی به کارگردانی علی اصغر سنجری که قبل از انقلاب از تلویزیون ملی ایران بر روی آنتن رفت در این سریال بازیگران شناخته شده همچون منوچهر حامدی و حسین خانی بیک بازی می کردند در سال ۱۳۵۷ در سریال طنز ایتالیا ایتالیا حضور پیدا کرد و در کنار چهره‌های شاخص تلویزیون همچون شهلا ریاحی و جهانگیر فروهر منوچهر حامدی بازی کرد.

سپس در سریال‌های آقای همه فن حریف افروغ بی پایان با آخرین روز تابستان کار خود را در تلویزیون ادامه دادبیشتر شهرت آقای محمد شیری برای بازی در سریالهای مهران مدیری است او در سال ۱۳۸۱ به پیشنهاد مسعود نوابی در سریال دردسر والدین بازیگران و نقش مدیر مدرسه را بر عهده داشت آشنایی آقای محمد شیری با مهران مدیری در این سریال رخ داد و از او به عنوان بازیگر در سریال جایزه بزرگ در سال ۱۳۸۴ استفاده کرد و سپس در همان سال در سریال شب های برره نقش مهم سالارخان را بر عهده داشت که باعث شد به شهرت و محبوبیت فراوانی دست پیدا کند او همچنین در سریال های ساختمان پزشکان و مسیر انحرافی و خانه جاده های بازی کرده است

فوری / محمد شیری داغدار شد + عکس11

با درود و احترام ، پدرم بعد از مدتی بیماری دیروز آسمانی شد ، پدرم آسوده بخواب که دنیای امروز به پشیزی نمی ارزد

خبری سوزناک از محمد شیری بازیگر شب های برره / هموطن تسلیت !