دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت آرتام پسرش را رسما به نام مهراد جم زد + فیلم

09:00 - 1400/08/29
دنیا جهانبخت بعد از حاشیه های فراوان رسما از فامیلی مهراد جم خواننده مشهور برای پسرش آرتام استفاده کرده است. اقدام عجیب دنیا جهانبخت به دلیل استفاده از فامیلی مهراد جم برای آرتام پسرش باعث شده است که این سوال مطرح شود آیا مهراد جم دوباره برمی گردد ؟

دنیا جهانبخت بعد از حاشیه های فراوان رسما از فامیلی مهراد جم خواننده مشهور برای پسرش آرتام استفاده کرده است. اقدام عجیب دنیا جهانبخت به دلیل استفاده از فامیلی مهراد جم برای آرتام پسرش باعث شده است که این سوال مطرح شود آیا مهراد جم دوباره برمی گردد ؟

با مطرح شدن این موضوع توسط دنیا جهانبخت بار دیگر طرفداران مهراد جم و دنیا به این فکر افتاده اند که جدا شدن مهراد از دنیا یک نمایش بزرگ است چرا که او می توانست فامیلی دیگری را انتخاب کند نه مردی که به تازگی او را رها کرده و در بدترین شرایط ممکن به ایران برگشته است.

دنیا جهانبخت آرتام پسرش را رسما به نام مهراد جم زد + فیلم4

رابطه های عاشقانه دنیا جهانبخت

از رابطه های دنیا جهانبخت فیلم ها و طنزهای زیادی ساخته شده و افراد مشهور زیادی به او تیکه پرانده اند ولی او همچنان خودش را مظلوم همه ی رابطه ها می داند و می گوید که مرا ول کرده اند. هرچه می گذرد رابطه های فراوان دنیا جهانبخت نمایان می شود و به جواب این سوال می رسیم که چرا مهراد جم دنیا جهانبخت را ول کرد و به ایران برگشت. ظاهرا دنیا جهانبخت رابطه های زیادی با شاخ های اینستاگرامی و افراد مشهور داشته و زندگی های زیادی را از هم پاشیده است. محسن افشانی می گوید زندگی دنیا جهانبخت اجاره ای است و مهراد جم این را فهمیده است. افشانی می گوید که دنیا جهانبخت وقتی در دبی بود عرب ها او را پشتیبانی مالی می کردند و توانسته بود ظاهر لاکچری از زندگی خودش نمایش دهد. التبه آنچه به نظر می رسد دنیا جهانبخت پول خیلی خوبی در حال حاضر از قمار به دست می آورد و قطعا وضع مالی اش آنقدر بد نیست که آقای افشانی می گوید. یکبار دنیا استوری کرد که اتفاق آسانسور را هیچوقت فراموش نمی کنم و این معما در ذهن فالوورهایش شکل گرفت که منظور او چیست. ادعای بسیار جالب دنیا جهانبخت این است که دم آسانسور وقتی مهراد جم می خواسته او را ترک کند به پای مهراد می افتد و التماس می کند که نرو ولی مهراد او را هل می دهد و می رود !

دنیا جهانبخت آرتام پسرش را رسما به نام مهراد جم زد + فیلم16

پسر پولساز دنیا جهانبخت

برنامه های دنیا جهانبخت برای کسب درآمد از پسرش کم کم رو می شود. دنیا جهانبخت قصد دارد تصاویر و فیلم های تولد پسرش را به فروش بگذارد. او می خواهد با انتشار تصاویر و فیلم های تولد پسرش در یوتیوب از آن کسب درآمد دلاری بکند و جالب است که برای اولین بار می خواهد فعالیتش در یوتیوب را آغاز کند. برخی از کاربران می گویند بچه ای در کار نیست، دنیا جهانبخت با ویدیو و عکس هایی وجود بچه و باردار بودنش را ثابت کرده است ولی ما به دلیل محدودیت نمی توانیم آنها را نمایش دهیم اگر هم بخواهیم با سانسور نمایش دهیم دیگر چیزی برای دیدن باقی نمی ماند. دنیا هم از روی احساسات حرف می زند، اگر بچه واقعا مال مهراد جم باشد او می تواند هروقت که خواست بچه را به ایران برگرداند.