دنیا جهانبخت

کلاهبرداری دنیا جهانبخت یک روز بعد از زایمان + فیلم

08:31 - 1400/08/29
دنیا جهانبخت کمتر از یک روز پس از زایمان و مادر شدنش دوباره کلاهبرداری از مردم را شروع کرد.خیلی از مردم امید داشتند که دنیا جهانبخت بعد از مادر شدن و به دنیا آمدن پسرش آرتام متحول شود و راه دیگری را در پیش بگیرد ولی تنها چند ساعت از زایمان و مادر شدنش نگذشته بود که با انتشار ویدیو زیر کلاهبرداری از مردم را دوباره شروع کرد.

دنیا جهانبخت کمتر از یک روز پس از زایمان و مادر شدنش دوباره کلاهبرداری از مردم را شروع کرد.

خیلی از مردم امید داشتند که دنیا جهانبخت بعد از مادر شدن و به دنیا آمدن پسرش آرتام متحول شود و راه دیگری را در پیش بگیرد ولی تنها چند ساعت از زایمان و مادر شدنش نگذشته بود که با انتشار ویدیو زیر کلاهبرداری از مردم را دوباره شروع کرد.

او ادعا می کند که مردم با استفاده از دعاهای و طلسم های او می توانند عشق خود را پیدا کنند و اگر شکست عشقی خورده اند می تواند کاری کند که عشق آنها برگردد و اگر هم از طلاق و ... می ترسند چاره اش در دستان اوست. حالا چه کسی این ادعا را مطرح می کند ؟ دنیا جهانبختی که خودش بعد از بیست رابطه هنوز نتوانسته یک مرد درست و حسابی برای زندگی اش پیدا کند و یک سال در کنار او باشد.

کلاهبرداری دنیا جهانبخت یک روز بعد از زایمان + فیلم0

طلسم دنیا جهانبخت برای مردم

بعد از روشنگری هایی که بازداشت سرکرده های سایت های قمار برای مردم داشته است کسب و کار قمار ارزش و سود سابق را ندارد به همین دلیل دنیا به دنبال تغییر کسب و کار و کلاهبرداری جدید از مردم است. دنیا جهانبخت مدتی است که در کنار کسب و کار اصلی خود (تبلیغ قمار و سایت های شرطبندی) به تبلیغات دعا و طلسم روی آورده و فردی که با او همکاری می کند را سید صدا می زند ! آنها با این کسب و کار جدید مردم را به بهانه دعا کردن سرکیسه می کنند. ادعای آنها این است که می توانند با دعا کردن عشق رفته را بازگردانند و یا اینکه فردی را به طرف علاقه مند کنند ! در این لایو یکی به کنایه از دنیا جهانبخت سوال می پرسد چرا برای خودت دعا نمی کند و او می گوید کارهای اداری اش انجام شده و به زودی عمل می کند و مهراد جم باز می گردد. دنیا جهانبخت در حالی می خواهد پسرش ستاره مشهور فوتبال شود که او به دنیا نیامده همین الان میلیونی فالوور دارد در پیجش و لازم نیست برای ستاره شدن تلاش کند همین الانش هم شاخ اینستاگرامی است و از خیلی از بازیکنان فوتبال فالوور بیشتری دارد !

کلاهبرداری دنیا جهانبخت یک روز بعد از زایمان + فیلم0

واکنش دنیا به رفتن مهراد جم

دنیا جهانبخت مدتی بود که با مهراد جم خواننده مشهور پاپ وارد رابطه عاشقانه شده بود. البته این رابطه با رابطه های قبلی اش فرق زیادی داشت. اولا مهراد جم چند سال از دنیا جهانبخت کوچک تر بود و دوما مهراد در ایران خواننده موفقی بود و یکباره با اغفال شدن توسط دنیا جهانبخت ایران را ترک و به ترکیه مهاجرت کرد و بعد از مدتی هم از ترکیه به لندن رفت تا در کنار دنیا جهانبخت زندگی کند. با اینکه دنیا جهانبخت باردار است و به زودی پسرش به دنیا می آید (به دنیا آمده است) اما مهراد جم به ایران برگشته ولی از او خبری نیست. دنیا جهانبخت می گوید دوستان ایرانی مهراد جم (مسعود جهانی و ...) او را فریب داده اند و گفتند که تو به ایران برگرد ما مقدمات فعالیت دوباره تو در ایران را فراهم می کنیم.