دنیا جهانبخت

گدایی دنیا جهانبخت از مردم بعد از تولد پسرش + فیلم

23:41 - 1400/08/28
ظاهرا سایت های شرطبندی مثل قدیم به دنیا جهانبخت سود نمی دهد و او برای جبران خرج های تولد پسرش به گدایی افتاده و به هر روشی که شده از مردم پول می خواهد.

ظاهرا سایت های شرطبندی مثل قدیم به دنیا جهانبخت سود نمی دهد و او برای جبران خرج های تولد پسرش به گدایی افتاده و به هر روشی که شده از مردم پول می خواهد.

دنیا جهانبخت شاخ اینستاگرامی بعد از مادر شدن و هزینه های چند میلیاردی برای تولد آرتام پسرش حالا به سراغ کسب درآمد بیشتر از گذشته رفته است و دیگر کلاس گذاشتن را کنار گذاشته و به هر روشی می خواهد مردم را تیغ بزند. رفتار او بیشتر شبیه به گدایی از مردم برای جبران هزینه های زیاد زندگی لاکچری اش است.

گدایی دنیا جهانبخت از مردم بعد از تولد پسرش + فیلم13

دنیا و ساسی ترکیب سمی ولی بفروش

وقتی اسم ساسی مانکن می آید اولین تصور ذهنی ما دستمالی است که دنیا جهانبخت برای عشق ساسی به دور گردن خود انداخته بود. دنیا جهانبخت در صورتی این ادعا را مطرح می کند که وکیل همسر ساسی مانکن گفته دنیا و ساسی هیچوقت در رابطه نبوده اند و همه چیز یک نمایش اینستاگرامی بود ! بعد از جدایی دنیا و مهراد و بازگشت مهراد به ایران، دنیا برای اثبات اینکه رابطه نامشروع نداشته است و آنچه با مهراد جم تجربه کرده قانونی بوده ویدیو عقد رسمی خود را منتشر کرد. دنیا جهانبخت و مهراد جم در کنار یکدیگر منتظر به دنیا آمدن بچه ای بودن که هنوز به دنیا نیامده بیش از یک میلیون فالوور در اینستاگرام داشت ! دنیا جهانبخت چند روز است که ظاهرا دومین شکست عشقی سنگین خود در چند سال گذشته را پشت سر می گذارد (آنچه عمومی شده است). ما همیشه می گوییم که دنیا جهانبخت با رابطه ی جنجالی که با ساسی مانکن خواننده مشهور خارج نشین برقرار کرد توانست مشهور شود (ماجرای دستمال گردن و خفه کردن خودش) ولی دنیا جهانبخت دقیقا برعکس این را ادعا دارد و می گوید که در رابطه او با ساسی مانکن این ساسی بوده که توانسته به شهرت برسد.

گدایی دنیا جهانبخت از مردم بعد از تولد پسرش + فیلم19

مهراد جم ناپدید شده است

همه چیز از یک مهاجرت جنجالی آغاز شد. مهراد جم خواننده مشهور پاپ در اوج شهرت یکباره به ترکیه سفر کرد و رابطه خودش با دنیا جهانبخت شاخ و مدل اینستاگرامی مشهور را اعلام کرد و بعد از مدتی حاشیه سازی به لندن رفت و در آنجا (خانه دنیا جهانبخت) ساکن شد. آنها همیشه با هم خوب بودند تا اینکه دنیا جهانبخت باردار شد و حالا وسط ماجرای بارداری مهراد جم او را تنها گذاشته است. سوالی که پیش می آید این است که دنیا جهانبخت هم پولدار است و هم مشهور چرا کسی نمی خواهد با او باشد ؟ او با امیر تتلو بود با میلیاردرهای عرب بود و با برخی چهره های دیگر پنهانی و آشکار اما در نهایت همه ی آنها او را ترک کردند. دنیا جهانبخت برای جمع آوری فالوور راهی را رفته که هر کسی حاضر نیست در کنار او باشد.