سحر قریشی

سحر قریشی به ترکیه هم رحم نکرد + عکس

10:45 - 1400/08/28
سحر قریشی بازیگر جوان و االبته پر حاشیه این روز های سینمای ایران است. سحر قریشی هم مانند بسیاری از سلبریتی های دیگر برای جذب فالوور در اینستاگرام جلب توجه می کند. 

سحر قریشی بازیگر جوان و االبته پر حاشیه این روز های سینمای ایران است. سحر قریشی هم مانند بسیاری از سلبریتی های دیگر برای جذب فالوور در اینستاگرام جلب توجه می کند. سحر قریشی از زمان ارتباط با مهدی طارمی بیشتر جلب توجه کرد و بر سر زبان ها افتاد. به تازگی عکسی از سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شده است که حضور او را در ترکیه نشان می دهد.

سحر قریشی با تمام جنجال هایی که پشت سر داشت اما از محبوب ترین بازیگران زن در سینماست و هر کجا که برود هواداران زیادی او را دوره می کنند. خانم بازیگر با وجود اینکه فعالیت خاصی در اینستا ندارد اما در حال حاضر هم بیش از 9 میلیون فالوور دارد.

سحر قریشی به ترکیه هم رحم نکرد + عکس4

همسر اول و دوم سحر قریشی

سحر قریشی اولین بار سال 1383 در 17 سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی با شروع سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق ختم شد

علت طلاق

مهران اخوان ذاکر: پس از پخش سریال «دلنوازان» ، سحر که به شدت مشهور شده بود رفتارش تغییر کرد.شش ماه بعد از پخش سریال من از ایشان خبری نداشتم تا اینکه از طریق دادگاه حمایت از خانواده از او شکایت کردم و در نهایت از هم جا شدیم !

سحر قریشی به ترکیه هم رحم نکرد + عکس0

صیغه با امید علومی

در سال 1395 بود که خانم قریشی در یک گفتگوی اینترنتی با رضا رشیدپور خبر مَحرم شدن خود با امید علومی خواننده پاپ را رسانه ای کرد و در این رابطه گفت:من به هر حال در شرایطی نیستم که بخواهم تنها زندگی کنم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

سحر قریشی به ترکیه هم رحم نکرد + عکس12

آشنایی سحر و امید علومی در فیلم «دریا کنار» سال 1393 شروع شد ، امید علومی علاوه بر خوانندگی و ساخت موسیقی فیلم ، کنار سحر قریشی نیز بازی کرد.در نهایت چند ماه دیگر این دو کنار هم دیده نشدند و خانم بازیگر رسما در یک گفتگو اعلام کرد مجرد بوده و منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

رابطه با مهدی طارمی

در آبان ماه سال 96 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد.با این حال انتشار فیلم لو رفته از آنها در قطر و سپس عکس های دونفره آتیله ای مشخص کرد خبر کذب نبوده و این دو باهم رابطه داشتند که به ازدواج ختم نشده است.

پسر خانواده شدم

امروز من به نوعی پسر خانواده هستم ، سپهر برادرم گاهی اوقات من را به شوخی داداش سیا صدا می‌ کند ، به نوعی مثل برادرش شده‌ ام.دلیل اصلی‌ اش شاید چون صبح می‌ روم سرکار و شب بر می گردم یا اینکه خیلی سرم در حساب و کتاب است.

سحر قریشی به ترکیه هم رحم نکرد + عکس0

برادر در مسیر متفاوت

برادرم به این عرصه علاقه ندارد من خیلی دوست دارم که سپهر هم وارد بازیگری شود ، بارها با او در این‌ باره صحبت کرده‌ ام ولی خودش علاقه‌ ای به این کار ندارد.سپهر بعنوان عکاس و خبرنگاز فعالیت می کند و مدتی در سوریه حضور داشت ، او از طرفداران دو آتیشه ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بود.