ادعای جدید و عجیب پویان مختاری باز جنجالی شد ؟ + فیلم

10:37 - 1400/08/26
پویان مختاری قمار باز مشهور و شاخ اینستاگرامی که در مورد خان بودنش صحبت کرد و لباسی بختیاری پوشید.
ادعای-جدید-عجیب-پویان-مختاری-باز-جنجالی-شد-؟--فیلم-

ادعای جدید و عجیب پویان مختاری باز جنجالی شد ؟ + فیلم12

پویان مختاری شاخ اینستاگرامی و قمارباز مشهور است.پویان مختاری از وقتی که به لندن رفته حاشیه های بیشتری را ایجاد کرده است و بیشتر این حاشیه ها مربوط به رابطه پویان مختاری با یک سوپر مدل روسی بود که گفته می شد این روزها رابطه پویان مختاری و او شکراب شده است.پویان مختاری فیلم جدیدی را منتشر شد.

پویان مختاری می گوید من همیشه تیپ خان می زنم و مثل یک خان همیشه زندگی می کنم.

پویان مختاری که یکی از معروف ترین شاخ های اینستاگرامی در زمینه قمار و شرطبندی است این روزها در لندن زندگی می کند و برای اینکه بتواند کارهای اقامتش در لندن را درست کند مدتی را به نامزدی با یک سوپر مدل روسی گذارند و بعد از اینکه کارهای اقامتش در لندن درست شد طبق یک نقشه خیانت از قبل طراحی شده با او قطع رابطه کرده است. او قبل از این مدل هم با نیلی افشار و ریحانه پارسا و آناشید حسینی رابطه داشته است.

شهرت پویان مختاری و فخر فروشی هایش

ادعای جدید و عجیب پویان مختاری باز جنجالی شد ؟ + فیلم5

سبک زندگی پویان مختاری وابستگی بسیار زیادی به فخر فروشی دارد تا مردم باور کنند که قماربازی باعث پولدار شدنش شده است و همین نکته باعث می شود که هر روز افراد بیشتری گرفتار سایت های قمار پویان مختاری شوند. پویان مختاری که با پول قمار و خالی کردن حساب های مردم ثروت بسیار زیادی به جیب زده حالا نوبت به لذت بردن از این ثروت افسانه ای رسیده و می خواهد حسابی خوش بگذراند. او این روزها در لندن با دوست دختر جدیدش حسابی فخر فروشی می کند و ریخت و پاش های چند صد هزاردلاری او سوژه رسانه ها شده است. شاید اگر یکجا بشود بگویی جهان سومی همین جاست ! او از صبح تا شب در خیابان های لندن در حال نمایش دادن ماشین هایش است و عکس گرفتن با آنها در خیابان ها که اگر برای ایرانی ها این کار را می کند باید بگوییم فخر فروشی و اگر برای لندنی ها این کار را می کند که باید بگوییم همان جهان سومی و اگر برای سوزاندن نیلی عشق سابقش این کار را می کند که خودش رابطه را بهم زد ! پویان مختاری بعد از ثروت رویایی که از قمار به دست آورد به لندن رفته و دارد زندگی جدیدی را در کنار یک دختر مدل خارجی تجربه می کند و اخیرا از او خواستگاری هم کرده است. او زندگی بسیار شاهانه ای را با پول مردم فراهم کرده و در لندن مشغول فخر فروشی است. اما نیلی افشار ظاهرا رابطه قدیمی او با پویان خواننده در او اثر داشته و خواننده شده است. نیلی افشار هم می خواهد زندگی قبلی خودش که با برهنه شدن و حاشیه توانسته بود فالوور جذب کند را فراموش کند و خودش را خواننده معرفی کند.

شایعه ازدواج پویان مختاری برای گرفتن اقامت

ادعای جدید و عجیب پویان مختاری باز جنجالی شد ؟ + فیلم6

پویان مختاری به دلیل شغل خاصی که دارد (کلاهبرداری از طریق قمار و شرطبندی) چند کشور تا به حال زندگی کرده و مرتب جای زندگی خودش را عوض می کند و این قطعا مربوط به ترس از دستگیر شدن است. او حالا مدتی است که در لندن زندگی می کند و با راه انداختن نمایش ازدواج و کسب و کار خاویار قصد دارد به پولشویی و اقامت در انگلیس برسد. پویان مختاری متولد ۸ مهر ماه ۱۳۶۹ در شهرستان ایذه ، خواننده ایرانی اسـت. او فارغ‌التحصیل فوق دیپلم نقشه کشی صنعتی از دانشگاه اهواز اسـت. موسیقی را از یک بیت ۴۰ ثانیه ای « تا صحو ای بو اوفتیم و ره / از اشکفت و الهک تا کولفرح» شروع کرد. این آهنگ ناخواسته پخش شد و میشه گفت برخورد کسانی که آهنگ رو گوش کردن باعث شد کارم را ادامه دهم.