ری اکشن مهراد جم بعد به دنیا آمدن پسرش آرتام؟+ عکس

13:32 - 1400/08/25
مهراد جم خواننده پرحاشیه ، بعد از این که خبر بارداری همسرش دنیا جهانبخت را فهمید ، او را ترک کرده و به ایران بازگشت. اما تک تک مخاطبان منتظز خبری از سوی او هستند.با تولد نوزادش مهراد جم تصمیم عجیبی گرفته است و این تصمیم فرار از حاشیه ها است.
ری-اکشن-مهراد-جم-بعد-دنیا-آمدن-

ری اکشن مهراد جم بعد به دنیا آمدن پسرش آرتام؟+ عکس9

مهراد جم از خوانندگان پرحاشیه است. مهراد جم همسرش ، دنیا جهانبخت را در دوران بارداری رها کرد. حاشیه های مهراد جم و عدم واکنش او به تولد فرزندش همه را شوکه کرد. مهراد جم با ازدواج با دنیا جهانبخت معروفیت و ثروت می خواست و پس از آن که خواسته اش را بدست آورد او را رها کرد. مهراد جم این بار کاملا ساکت مانده است.

مهراد جم خواننده پر حاشیه ای بود که بعد از کمی معروفیت فکر مهاجرت به سرش زد. او در اقدامی شوک آور با دنیا جهانبخت که از خودش بزرگتر است ازدواج کرد چندی بعد نیز خبر بارداری دنیا جهانبخت در فضای مجازی منتشر شد، در همین حال بود که مهراد جم در خبری باور نکردنی به ایران بازگشت و فیلمی را در پل طبیعت از خودش منتشر کرد.

همه این حواشی به معروفیت روزافزون او کمک کرد از طرفی هم توانست ثروت چشم گیری را برای خود پس از انداز کند. در حوالی معروفیت خود بود تا متوجه بارداری دنیا جهانبخت ، بلاگر و گرداننده سایت شرط بندی شد و او در حرکت شوک آوری همسرش ، دنیا جهانبخت را ترک کرد و برای طلاق غیر حظوری اقدام کرد.

دنیا جهانبخت نیز تا مدتی شبانه روز استوری ها و پست های غمگینی در فضای منتشر می کرد و در همه حال فیلم های گریه کردن و بی تابی اش را در اینستاگرام می گذاشت. پس از آن تصمیم گرفت تا تنهایی فرزندش را به دنیا بیاورد.

حال بعد از گذشت مدتی ، فرزند دنیا جهانبخت و مهراد جم متولد شده است و تمام مخاطبان منتظر خبری از مهراد جم هستند اما او در غالب پدری نامهربان میان مردم خطاب شده و هیچ واکنشی به تولد فرزندش نشان نداده است.

مهراد جم که همیشه به دنبال حواشی بود ، حال که مردم منتظر خبری از طرف او هستند او میدان را خالی کرد و نه دیگر خبری از استوری های جنجالی است نه خبری از پست های ایسنتاگرامی پر حاشیه! مخاطبان حتی نمی دانند او کجاست؟! چه می کند؟ نزدیکان و دوستان او نیز یا از او خبری ندارند یا قصد منتشر کردن آن را نداشتند.

دنیا جهانبخت مهراد جم را نفرین کرد

ری اکشن مهراد جم بعد به دنیا آمدن پسرش آرتام؟+ عکس5

دنیا جهانبخت پس از زایمان عکس های فرزندش را با فیلتر و استیکر در فضای مجازی منتشر می کند تا مخاطبان برای دیدن چهره او کانال یوتویوب او را دنبال کند، در حالی که او همچنان قصد منتشر کردن صورت آرتام ، فرزندش را ندارد و در حالی که همه منتظر ورود دنیا جهانبخت به کانال یوتویوب او هستند ، عکس فرزندش منتشر شد.

ری اکشن مهراد جم بعد به دنیا آمدن پسرش آرتام؟+ عکس2

عکس هایی که دنیا جهانبخت منتشر کرد

ری اکشن مهراد جم بعد به دنیا آمدن پسرش آرتام؟+ عکس17

ری اکشن مهراد جم بعد به دنیا آمدن پسرش آرتام؟+ عکس20

فعالیت های فعلی دنیا جهانبخت

این چهره اینستاگرامی که حالا نزدیک به ۱۳ میلیون فالوور دارد اغلب با شرکت های تبلیغاتی کار می کند و هر بار از کادوهای لاکچری نامزد اش رونمایی می کند. البته بیزینس اصلی ایشان نه تبلیغات بله تبلیغ و فعالیت در سایت های قمار است.

عمل های زیبایی دنیا جهانبخت

در صورتم فقط بینی ام را عمل کردم اما بقیه جاها رو نمیشه گفت ، اما عمل زیبایی داشتم.

دنیا جهانبخت و امیر تتلو

دنیا جهانبخت در سال ۹۸ با یک شوی جدید سعی در ارتباط عاشقانه با امیر تتلو داشت و چندین بار علنی به او ابراز علاقه کرد. در نهایت با سناریو ساختی مافیای قمار چندین کلیپ از دیدار این دو پخش شد و بعد از داغ شدن در فضای مجازی و کسب فالوور ، ادامه این رابطه هم بایگانی شد.