افشاگری سحر قریشی از بازیگران ایرانی ؟+ فیلم

10:15 - 1400/08/24
سحر قریشی که بانوی حاشیه ایران است درباره بازیگران مشهور ایرانی و همکارانش افشاگری کرد.
افشاگری-سحر-قریشی-بازیگران-

افشاگری سحر قریشی از بازیگران ایرانی ؟+ فیلم11

سحر قریشی از بازیگران پر حاشیه سینما و تلوزیون است سحر قریشی کار خود را از تلوزیون آغاز کرد سحر قریشی با سریال دلنوازن شناخته شد سحرقریشی در اینستاگرام حواشی زیادی بوجود آورده است سحر قریشی مدتی را در خارج از ایران زندگی کرده است

افشاگری سحر قریشی از بازیگران ایرانی ؟+ فیلم5

افشاگری و ادعای جنجالی سحر قریشی بازیگر زن تلویزیون بر علیه بازیگران مشهور و رفتار آنها در فضای مجازی را در این ویدیو ببینید.

البته خانم قریشی خودش زیاد اهل تعامل با کاربران نیست و همیشه کامنت های اینستاگرامش را می بندد. او می گوید اگر کسی من را دوست دارد لایک بکند اینکه کامنت فحش میذارن افرادی هستند که لایک نمی کنند و فقط من را دنبال می کنند که فحش بدهند.

افشاگری سحر قریشی از بازیگران ایرانی ؟+ فیلم0

سحر قریشی خودش را با آنجلینا جولی مقایسه کرد

سحر قریشی در واکنش به انتقادهای مردم از حجاب و پوشش خودش و اینکه تیپ های جلف می زند مقایسه عجیبی از خود و بازیگر زن هالیوودی انجام داد. خبرنگاری از سحر قریشی درباره عکس هایی که منتشر می کند (منظور تیپ ها و استایل های خاص اوست) سوال کرد و همچنین در فیلم هایی که از او به عنوان یک زن یا دختر جلف یاد می شود و سحر قریشی معتقد است که حجاب او در فیلم ها و عکس هایش مشکلی ندارد و کاملا اسلامی است و مردم اگر یک بازیگر خارجی در ایران فیلم بازی می کرد به او بی احترامی نمی کردند. بیشتر منظور سحر قریشی این است که ما مردم غریبه پرستیم و از حسودی چنین واکنش هایی را نشان می دهیم. سحر قریشی یکی از مشهورترین بازیگران زن ایرانی است که در اینستاگرامش نزدیک به 10 میلیون فالوور دارد ولی جالب است بدانید تقریبا جزو انگشت شمار های سینمای ایران که از اینستاگرام خود کسب درامد نمی کند و فقط تصاویر خود را منتشر می کند یا اینکه در کارهای خیر شرکت می کند و فالوورهای خودش را به شرکت در کارهای خیر تشویق می کند.

سحر قریشی و دشمنان

سحر قریشی تنها یکسو و هم هی سینما و تئاتر و تلویزیون سوی دیگر بر علیه او ! این را خودش می گوید ما نمی گوییم. می گوید هرجا خواستم برم (تئاتر، سینما ، تلویزیون و ...) یه عده با آمدن من مخالفت می کنند. شاید سحر قریشی رکورد دار درگیری و دشمنی با بازیگران مشهور باشد. خیلی ها بر علیه او مصاحبه می کنند، یکی از این بازیگران لیلا اوتادی و دیگری حامد بهداد است : سحر قریشی بازیگر زن مشهور همه جا گفته که حامد بهداد به من گفت برو کف سالن های تئاتر رو تی بکش (این را سحر قریشی به این دلیل می گفت که من می خواستم از تئاتر شروع کنم و خاکی باشم ولی دشمنانم نذاشتن که تئاتری باشم). اما حامد بهداد در یک مصاحبه گفت که یادم نمی آید چنین حرفی به سحر قریشی زده باشم. سحر قریشی و مهدی طارمی مدتی به صورت پنهانی با یکدیگر رابطه داشتند و زمانی که رسانه ها برای یافتن حقیقت سوال های از رابطه شان می پرسیدند. با تکذیب شدیدی از سوی این دو نفر رو به رو می شدند. اما این تکذیب ها زمانی به پایان رسید که فیلم دونفره شان در مرکزی خرید در قطر لو رفت. پس از انتشار این فیلم دیگر پنهان کاری برای آن ها فایده ای نداشت و تصمیم گرفتند رابطه شان را علنی کنند.