استقبال و حمایت عجیب مردم از دنیا جهانبخت و پسرش آرتام ؟ + فیلم + فیلم

09:05 - 1400/08/24
دنیا جهانبخت شاخ اینستاگرامی با انتشار این ویدیو مدعی شد که مردم روز زایمان او جلوی بیمارستان صف کشیده بودند.
استقبال-حمایت-عجیب-مردم-دنیا-جهانبخت-

استقبال  و حمایت عجیب مردم از دنیا جهانبخت و پسرش آرتام ؟ + فیلم            + فیلم8

دنیا جهانبخت با انتشار این ویدیو که مانند محمد جواد ظریف در مذاکرات برای مردم بیرون از بیمارستان دست تکان می دهد مدعی شد که دوست داران او روز زایمان جلوی بیمارستان محل زایمان او در لندن تجمع کرده اند

روز پنجشنبه هفته گذشته و 11/11 به ماه میلادی ارتام پسر دنیا جهانبخت شاخ مشهور اینستاگرامی بعد از ماه ها حاشیه و جنجال به دنیا آمد و دنیا جهانبخت مادر شد. او برای این زایمان هزینه های زیادی کرده و حتی یک فیلم مستند از روز زایمان خود تهیه کرده و خلاصه همه چیز برای مادر شدن لاکچری دنیا جهانبخت آماده شده است. او همچنین چند ساعت قبل از اینکه برای زایمان برود به جای دعا و طلب بخشش مردم را نفرین کرد.

استقبال  و حمایت عجیب مردم از دنیا جهانبخت و پسرش آرتام ؟ + فیلم            + فیلم1

دنیا جهانبخت ماه ها درگیر اثبات باردار بودنش بود

در چند ماه گذشته دنیا جهانبخت به هزار روش بارداری خود را ثابت کرده است و هنوز هم مردم باور نمی کنند. جالب است که الان که مادر شده هم خیلی از کاربران می گویند این ها همه اش فیلم است و بچه ای درکار نیست ! البته دیگر همه فهمیده ایم که واقعا دنیا جهانبخت مادر شده است و مهراد جم هم قرار نیست پیش او برگردد. آنقدر دنیا جهانبخت برای جمع آوری فالوور در طی این سالها دروغ گفته است و هر روز یک فیلم جدید یک رابطه جدید رو کرده و ادعاهای عجیب و غریب مطرح کرده که دیگر مردم او را قبول ندارند. البته می دانیم دقیقا این جمله درست است که مردم او را قبول ندارند یا نه چرا که اگر قبول نداشتند پس چرا بیش از 13 میلیون فالوور دارد ! چرا وقتی پیج اینستاگرام برای پسر به دنیا نیامده اش راه اندازی می کند یک میلیون فالوور می گیرد ! در این میان امیر تتلو که گفته می شود مدتی دنیا با او در ارتباط بوده گریه های دنیا جهانبخت که به دلیل رفتن مهراد جم و تنها گذاشتن او و بچه اش است را مسخره می کند. امیر تتلو در این ویدیو صدایی از خودش منتشر کرده که گریه کردن دنیا جهانبخت را مسخره می کند و به مهراد جم و بچه اش که دنیا ادعا می کند پدر او مهراد است فحاشی می کند. ظاهرا دنیا جهانبخت به این زودی ها نمی تواند مهراد جم را فراموش کند! او با انتشار این آهنگ نوشت که حال خوبی ندارد و فقط خودش می داند که چه در دلش می گذرد ! مهراد جم خواننده مشهور پاپ بعد از بازگشت به ایران فقط یک استوری در پل طبیعت منتشر کرد که ثابت کند ایران است و دیگر خبری از او نشده است.دنیا می گوید که از مهراد خبری ندارد و خانواده او هم وی را بلاک کرده اند.

استقبال  و حمایت عجیب مردم از دنیا جهانبخت و پسرش آرتام ؟ + فیلم            + فیلم15

آرتام پسر مشهور دنیا جهانبخت

قطعا کمتر از یک سال آینده آرتام پسر دنیا جهانبخت به یک سلبریتی اینستاگرامی تبدیل می شود و خیلی زود کسب درآمد را آغاز می کند. دقیقا معلوم نیست هدف بیش از یک میلیون نفری که پسر به دنیا نیامده دنیا جهانبخت را فالو کرده اند چیست ولی چیزی که مشخص است برخی از دنیا جهانبخت برای خود بت ساخته اند و گذشته او را به این زودی فراموش کرده اند. دنیا جهانبخت بارها ثابت کرده که برای جذب فالوور هرکاری می کند و این کار حتی اگر دروغ گفتن به مردم و توهین به شعور مردم باشد. او تقریبا 20 روز دیگر قرار است مادر شود و آنچه که گفته می خواهد از روز تولد پسرش کسب درآمد هنگفتی داشته باشد. دنیا جهانبخت در حالی می خواهد پسرش ستاره مشهور فوتبال شود که او به دنیا نیامده همین الان میلیونی فالوور دارد در پیجش و لازم نیست برای ستاره شدن تلاش کند همین الانش هم شاخ اینستاگرامی است و از خیلی از بازیکنان فوتبال فالوور بیشتری دارد ! او با اشاره به 6 کیلو اضافه وزنش گفت واقعا باردار است و دوست دارد پسرش فوتبالیست شود. این شاخ اینستاگرامی خواست به جای عکس گریه هایش این مورد را شیر کنند. او با کنایه به مهراد جم گفت خواننده ها بی معرفت هستند اگر قرار است خواننده شود باید با معرفت باشد. او همچنین گفت اگر احساس کند نیاز به یک دختر دارد از طریق لقاح مصنوعی این کار را می کند.