همسر پیمان قاسم خانی

خوانندگی همسر پیمان قاسم خانی و مادرش + ویدیو

18:26 - 1400/08/22
خوانندگی شاد و متفاوت میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی به همراه مادرش در خودروی شخصی را ببینید.
خوانندگی-همسر-پیمان-قاسم-خانی-مادرش--ویدیو-

خوانندگی شاد و متفاوت میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی به همراه مادرش در خودروی شخصی را ببینید.

خوانندگی همسر پیمان قاسم خانی و مادرش + ویدیو1

ویدیو پر انرژی و شاد میترا ابراهیمی همسر جدید پیمان قاسم خانی به همراه مادرش و آهنگ خواندن آهنها را در زیر ببینید.

میترا ابراهیمی همسر جوان قاسم خانی است که بعد از بهاره رهنما و با حاشیه های بسیار زیاد با او ازدواج کرده است. حاشیه های ازدواج این دو به دلیل اختلاف سنی بسیار زیاد پیمان و میترا بوده است که البته خیلی هم توسط مردم با واکنش منفی رو به رو نشد و فقط در حد ترند شدن پیش رفت.

خوانندگی همسر پیمان قاسم خانی و مادرش + ویدیو10

دفاع میترا ابراهیمی از آشنایی اش با پیمان

میترا ابراهیمی کمی بعد از ازدواجش با قاسم خانی در یک لایو اینستاگرامی درباره نحوه آشنایی خودش و پیمان و اینکه آیا شایعات مطرح شده حقیقت دارند یا نه صحبت کرد که البته صحبت های او به دلیل فالوورهای کمش آنطور که شایعات منتشر شده بود پخش نشد. روایت ها و شایعات زیادی درباره آشنایی پیمان قاسم خانی و همسرش وجود دارد که بیشتر آنها از خیانت در زندگی زناشویی پیمان قاسم خانی صحبت می کنند. ولی میترا ابراهیمی در یک لایو با انتشار شدید از شایعات کثیفی که درباره زندگی او به راه افتاده آنها را به شدت تکذیب کرد. شاید برای شما جالب باشد بدانید که میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی چند سال پیش همدیگر را می شناختند. در پاییز ۹۸ فیلم مستندی از میترا ابراهیمی به نام «کامی» در جشنواره سینما حقیقت اکران شد که تهیه کنندگی و سرمایه گذاری آن را پیمان قاسم خانی برعهده داشت و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی بود. در این فیلم به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته شده بود. میترا ابراهیمی متولد ۱۳۶۸ است. او لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی دارد. ابراهیمی به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد، اما در چندین دوره ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد.

خوانندگی همسر پیمان قاسم خانی و مادرش + ویدیو10

چرا ازدواج دوم پیمان قاسم خانی جنجالی شد

همیشه پای بهاره رهنما در میان است : خانم ابراهیمی این روزها به شدت درگیر مبارزه با نقض حقوق حیوانات است و جالب است بدانید در یکی از مواردی که ایشان به حیوانات کمک کرده اند یک سگ مجروح در یکی از شهرهای ایران را به کانادا فرستادند تا توسط یک سرپرست جدید نگهداری شود ! او تلاش بسیار زیادی برای مبارزه با تولید کالاهای چرم و کلا کالاهایی که برای تولید آن از حیوانات استفاده می شود انجام می دهد و در این راه حامیان بزرگی پیدا کرده است. میترا ابراهیمی این روزها به اسپانیا رفته و مشغول درس خواندن است و ظاهرا پیمان هم با او به اسپانیا رفته است ولی پیمان زیاد تمایلی به عنوان کردن آن ندارد و فقط چند بار با میترا ابراهیمی دیده شده است. البته چون روزهای زیادی قرار است میترا ابراهیمی آنجا بماند ممکن است پیمان قاسم خانی به ایران بازگشته باشد چرا که اخیرا با همسرش دیده نشده است.