خوانندگی حرفه ای خواهر خواننده معروف + فیلم

17:58 - 1400/08/22
برخی از رسانه ها و صفحات فضای مجازی با انتشار ویدیو زیر ادعا کردند که خواهر امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی خوانندگی می کند.

برخی از رسانه ها و صفحات فضای مجازی با انتشار ویدیو زیر ادعا کردند که خواهر امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی خوانندگی می کند.

امیر تتلو مدتی است که به ترکیه مهاجرت کرده و با انتشار تصاویر و ویدیوهای مستهجن حاشیه های زیادی را به وجود آورده است. لازم به ذکر است که او چند مدت پیش یک کنسرت باشکوه در ترکیه را اجرا کرد که میلیاردها تومن درآمد برای او به همراه داشت و واکنش بسیاری از کارشناسان موسیقی را به جهت مهاجرت استعدادها به خارج از کشور و سوختن موقعیت های هنری در پی داشته است.

خوانندگی حرفه ای خواهر خواننده معروف + فیلم5

ماجرای کلاهبرداری کنسرت امیر تتلو

چند میلیارد بلیط فروخته شده کنسرت امیر تتلو فیک بودند و باعث شد که چند هزار دختر و پسر نتوانند وارد سالن شوند (با اینکه هزینه بلیط را پرداخت کرده بودند) و تتلو ادعا می کند که نقشی در اینباره نداشته و معذرت خواهی نمی کند. امیر تتلو ادعا می کند که یک سری افراد بدون اینکه بلیط داشته باشند به زور و رد شدن از موارد امنیتی وارد سالن کنسرت شدند و ظرفیت سالن را پر کردند و همین باعث شد که یک عده پشت درب ها باشند. مردم خودشون بهتر میدونن که اینها همش بهانه است و اصل ماجرا این است که تیم امیر تتلو بیشتر از ظرفیت سالن بلیط فروخت که این رقم یعنی حداقل 7 میلیارد تومان ایرانی ها بر سر کنسرتی که هیچوقت در آن شرکت نکردند به فنا رفت.

خوانندگی حرفه ای خواهر خواننده معروف + فیلم11

حمایت هنرمندان داخل ایران از امیر تتلو

با توجه به حاشیه هایی که امیر تتلو دارد کار دشواری است که در داخل ایران فعالیت کنی و از او حمایت کنی و احتمال ممنوع الکاری تو خیلی بالا می رود. اما در عجیب ترین مورد سید جواد هاشمی روی آنتن زنده صدا و سیما از امیر تتلو صحبت کرد ! سید جواد هاشمی بازیگر مشهور مرد صدا و سیما که همگی او را با بازی در سریال های دفاع مقدس به یاد داریم در اظهاراتی عجیب و جنجالی و در برنامه زنده صدا و سیما از امیر تتلو حمایت کرد و گفت اگر امیر تتلو به خارج کشور می رود و فحش می دهد مقصر ما هستیم که این جوان ها را باعث شدیم از ایران بروند و از دست ما رنجیده بشوند. در روزهای اخیر خواننده ناشناخته خود را بدل امیر تتلو معرفی می کند. گفته شده او به سایت ها و صفحات مجازی تبلیغاتی داده که خودش را به عنوان بدل امیر تتلو معرفی کند. اما طرفداران امیر تتلو او را نپذیرفته اند و در صفحه او فحاشی کردند که باید سبک و مدل خواندنش را عوض کند. بعید است که آهنگ های او دارای مجوز از وزارت ارشاد باشد.