دنیا جهانبخت : برنامه ریزی یک سالم پوچ شد ؟+ فیلم

18:26 - 1400/08/19
دنیا جهانبخت که نزدیک یک سال است برنامه ریزی می کند که پسرش را در روز تولد خودش یعنی 30 آبان به دنیا بیاورد ضایع شد.
دنیا-جهانبخت-- jتمام برنامه-ریزی-یک-سالم-به فنارفت

دنیا جهانبخت : برنامه ریزی یک سالم پوچ شد ؟+ فیلم9

دنیا جهانبخت شاخ مشهور اینستاگرامی که نزدیک به یک سال است کلی هزینه کرده و برنامه ریزی کرده که پسرش را در روز تولد خودش به دنیا بیاورد حالا مجبور است همین هفته پسرش را به دنیا بیاورد.

ظاهرا همه ی هزینه هایی که دنیا جهانبخت برای بیمارستان لاکچری و زمان مشخص به دنیا آمدن پسرش کرده به فنا رفته و او همین پنجشنبه آرتام پسرش را به دنیا می آورد.دلیل آن دردهایی است که به وجود آمده و دکتر گفته که نمی شود تا 30 آبان ماه صبر کند.

دنیا جهانبخت : برنامه ریزی یک سالم پوچ شد ؟+ فیلم5

باز هم لاکچری بازی دنیا جهانبخت برای تاریخ تولد پسرش

با این وجود که پسر دنیا جهانبخت نمی تواند 30 آبان ماه به دنیا بیاید دنیا جهانبخت می خواهد روز پنجشنبه یعنی 11/11 به ماه میلادی پسرش را به دنیا بیاورد تا با این بهانه که حداقل تاریخ تولد رندی دارد خودش را گول بزند. او همین چند روز پیش اعلام کرد که دکترها به او گفته اند که برای اینکه روز 30 آبان پسرت را به دنیا بیاوری باید 7 هزار پوند پول اضافه تر بدهی و او این مبلغ را پرداخت کرده بود. بیچاره این پسر که سلامتی و جانش بازیچه یک سری فانتزی های این خانم نسبتا نامحترم است ! دنیا جهانبخت در یک لایو دیگر خیلی ریز به این نکته اشاره کرد که پسرم پدر جدید نیاز دارد و این یعنی به زودی او در یک رابطه عاشقانه جدید دیده خواهد شد. چه بسا الان هم در رابطه عاشقانه باشد و فقط زمان رونمایی آن فرا نرسیده باشد. البته هنوز هم خیلی از فالوورهای او امید دارند که مهراد جم دوباره برگردد و برای آرتام پدری کند ! یکبار دنیا استوری کرد که اتفاق آسانسور را هیچوقت فراموش نمی کنم و این معما در ذهن فالوورهایش شکل گرفت که منظور او چیست. ادعای بسیار جالب دنیا جهانبخت این است که دم آسانسور وقتی مهراد جم می خواسته او را ترک کند به پای مهراد می افتد و التماس می کند که نرو ولی مهراد او را هل می دهد و می رود ! دنیا جهانبخت دفعه قبل هم بعد از کات کردن صدر حاشیه ها بود و کسی زیادی به ساسی توجه نمی کرد.

دنیا جهانبخت : برنامه ریزی یک سالم پوچ شد ؟+ فیلم2

آیا دنیا جهانبخت دیوانه شده است ؟

خیلی ها بر این باورند که کات کردن مهراد جم با دنیا جهانبخت تاثیر بسیار زیادی بر روح و روان دنیا جهانبخت گذاشته به همین دلیل با این کارها می خواهد خودش را سرگرم کند تا غم بزرگش را فراموش کند. او از وقتی که مهراد جم رفته است خط و نشان های زیادی برای بچه او (که فعلا به دنیا نیامده) کشیده و قسم خورده که بچه را که پسر است به خانواده مهراد جم نمی دهد. جالب است که محسن افشانی می گوید زندگی دنیا جهانبخت اجاره ای است و مهراد جم این را فهمیده است. افشانی می گوید که دنیا جهانبخت وقتی در دبی بود عرب ها او را پشتیبانی مالی می کردند و توانسته بود ظاهر لاکچری از زندگی خودش نمایش دهد.