سردار آزمون

طرفداران روسی در کنار سردار آزمون + تصاویر

16:44 - 1400/08/15
سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه در ادعایی جنجالی عنوان کرد سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران دچار دردسر بزرگی شده است.طبق ادعای این رسانه مطرح روسی ستاره تیم ملی ایران گرفتار مسائلی در شهر کازان در زندگی شخصی خود شده که در صورت اثبات این حاشیه سازی، آزمون دچار دردسر بزرگی خواهد شد

سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه در ادعایی جنجالی عنوان کرد سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران دچار دردسر بزرگی شده است.طبق ادعای این رسانه مطرح روسی ستاره تیم ملی ایران گرفتار مسائلی در شهر کازان در زندگی شخصی خود شده که در صورت اثبات این حاشیه سازی، آزمون دچار دردسر بزرگی خواهد شد. این رسانه روس یکی از دلایل مهم تصمیم ستاره ایرانی برای ترک تیم زنیت را این حاشیه های دردسرساز عنوان کرد. جزئیات اتهام به سردار آزمون؛ ماجرای دختر روس و یک بچه را در ادامه بخوانید.

اسپورت اکسپرس روسیه به نقل از یک وکیل به نام ولادیسلاو زیماگولوف نوشت: یکی از دلایل اصلی که سردار آزمون می خواهد از روسیه برود، فاصله گرفتن از ماجرای رسوایی مربوط به حضانت فرزند است. طبق گزارش این سایت روسی، دختری به نام آلیا در شهر کازان در ماه می (اردیبهشت) دختری به دنیا آورد که مدعی است پدر این بچه سردار آزمون است اما مهاجم تیم ملی ایران چنین چیزی را نمی پذیرد.

مادر بچه دادخواستی را علیه سردار آزمون تنظیم کرده تا بتواند از او نفقه بگیرد. سردار آزمون با وجود فرستادن ماهانه 12 هزار روبل (این مبلغ که خرج زندگی یک ماه یک بچه است) برای مادر بچه، مسئولیت فرزند متولد شده را نمی پذیرد. آلیا با استخدام وکلا در تلاش است تا سردار آزمون با پذیرفتن مسئولیت بچه، بتواند یک نفقه قابل توجه که معادل 25% دستمزد این مهاجم ایرانی است را دریافت کند. سردار آزمون در زنیت سالیانه 3 میلیون یورو دریافت می کند و آلیا می خواهد 750 هزار یورو از آزمون بگیرد. . (تصاویر مربوط به طرفداران و هوادارن سردار آزمون میباشد)