عکس جدید خواننده معروف + تصاویر

12:09 - 1400/08/14
درخواست عجیب و جنجالی امیر تتلو برای دعوت دخترهای کم سن به ترکیه و استفاده از آنها را در این ویدیو ببینید.
خواست-دعوت-امیر-تتلو--دخترهای-

عکس جدید خواننده معروف + تصاویر15

امیر تتلو با توضیحاتی عجیب می گوید پاسپورت دخترها را چک می کنم و فقط دخترهای کم سن را می پذیرد و دخترهایی که سن بالا دارن را نمی پذیرد

امیر تتلو در بخش دیگر از صحبت هایش می گوید دخترهایی که زیر 18 سال سن دارند کمی صبر کنن تا به 18 که رسیدند از آنها دعوت کنم و آنها را به حضور بپذیرم. صحبت های پر حاشیه امیر تتلو که به نوعی درخواست او از دختران زیر 20 سال برای پیوستن به او و رابطه جنسی است حاشیه های زیادی در پی داشت.

عکس جدید خواننده معروف + تصاویر5

حاشیه های امیر تتلو و دختران زیر 18 سال

یکی از دلایلی که امیر تتلو می ترسد که به صورت عمومی از دخترهای زیر 18 سال دعوت کند امکان دیپورت شدن او از ترکیه است و به همین دلیل در صحبت هایش از دخترهای 18 ساله به پایین دعوتی ندارد ولی خیلی از افرادی که زمانی او را می شناختند و یا در نزدیکی او بودند ادعا می کنند که امیر تتلو با دختران زیر 18 سال هم رابطه دارد و فقط برای ترس از دیپورت شدن از ترکیه آن را اعلام نمی کند. یک شب که ظاهرا امیر تتلو حال درستی نداشته است در کانال تلگرامی خودش شروع به فحاشی به دوستانش می کند و می گوید که آنها او را معتاد کرده اند که نشان می دهد ادعای دنیا جهانبخت درست است. دنیا جهانبخت این روزها درگیر تدارک برای به دنیا امدن پسرش است و برای او حسابی خرج کرده است. امیر تتلو نیز به تازگی کنسرت پر حاشیه خود را برگزار کرده و فعلا مست ثروت فراوانی است که از طریق این کنسرت به دست آورده که برخی رسانه ها آنها را مبلغی نزدیک به 30 میلیارد تومان عنوان کرده اند.