عکس جدید خواننده معروف + تصاویر

17:30 - 1400/08/11
امیر تتلو برخلاف تصور ها کنسرتی خفن برگزار کرد اما این اجرا باعث ناراحتی بسیاذی از تتلیتی ها بخاطر پشت در ماندن شد.

امیر تتلو خواننده پر طرفدار ایرانی که بالاخره پس از کلی تمرین و جون به لب کردن هوادارا کنسرتش را برگزار کرد. اما این اجرا برخلاف تصور همه بسیار پر جمعیت و البته بی برنامه بود.

تتلو آن طور که در اینستاگرام و یوتیوب نشان داد برای کنسرتش زحمات زیادی کشید اما از آن جایی که تتلیتی ها بسیار زیاد بودند، مشکلاتی به وجود آمد.

در این کنسرت خیلی ها با وجود خرید بلیط و هزینه رفت و آمد اما پشت در های بسته مانده بوند و خیلیا هم در این بین له شدند و به حالی بد افتادند. این موضوعات باعث شد تا بسیاری از هواداران تتلو بخاطر چنین شرایطی از سلطان ناراحت شوند. خیلی از خواننده های رپر دیگری هم وجود دارد که هواداران زیادی دارند اما سلطان (خودش به خودش مگه سلطان) از آن جایی که برای متفاوت بودن تلاش زیادی می کند و علاقه زیادی هم به بر سر زبان بودن دارد، هر حرکتی که بزند سر و صدای زیادی می کند!

در ادامه قسمتی از حجوم تتلیتی ها پشت در های بسته را مشاهده می کنید که چجوری خود را برای چنین خواننده ای خفه می کنند!

عکس جدید خواننده معروف + تصاویر1

ناگفته نماند که کنسرت پنج شنبه شب تتلو حواشی‌ای هم داشت که یکی از این حواشی تتو زدن وسط کنسرت در حین خواندن یکی از آهنگ‌ها و تتوی تاریخ روز همان کنسرت بود آن هم در شرایط کرونایی و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ ۱۱ تور مخصوص این کنسرت در ایران تشکیل شد حتی بعضی صفحات اینستاگرامی از گران شدن بلیط هواپیماها به خاطر این کنسرت خبر دادند. و اما حاشیه عجیب‌تر این بود که یکی از دخترهای بند تتلو که می‌رقصید وسط کنسرت شلوار تتلو را پایین می‌کشد.

تتلو از آن چه که فکرش را بکنید بیشتر در راه و ذهن جوانان و نوجوانان نفوذ کرده و حالا خوب یا بد کارش را هم خوب انجام داده!