عکس جدید خواننده معروف + تصاویر

16:41 - 1400/08/10
رامانا سیاحی دختر ایرانی بدل آنجلینا جولی که این روزها ادعای رابطه داشتن با امیر تتلو می کند از خوبی های امیر تتلو می گوید.
بدل-آنجلینا-جولی--امیر-تتلو-بهم-پول-داد-؟--

عکس جدید خواننده معروف + تصاویر5

رامانا سیاحی دختر ایرانی که به خاطر شباهتش به آنجلینا جولی سوژه شده است این روزها با انتشار تصویر خودش و امیر تتلو حاشیه ساز شده است.

رامانا سیاحی می گوید زمانی که امیر تتلو در ایران بوده با او رابطه داشته و تتلو خیلی رفتار خوبی با او داشته است و با مرام بوده و حتی پولش را که خورده بودن گرفت و بهش پس داده است. او می گوید در حال حاضر ارتباطی با امیر تتلو ندارد.

عکس جدید خواننده معروف + تصاویر9

استفاده رامانا سیاحی بدل آنجلینا جولی از امیر تتلو برای رسیدن به شهرت

رامانا سیاحی با انتشار تصویر خود و امیر تتلو حاشیه های زیادی به پا کرده و به لطف این حاشیه ها بیش از صد هزار فالوور دریافت کرده است و تازه این رقم رو به افزایش است ! خودش ابراز بی اطلاعی می کند و می گوید من عکس را پخش نکردم ولی رفتار او بعد از انتشار تصویر و اینکه خودش ول کن ماجرا نیست نشان می دهد که همه ی این داستان ها برنامه ریزی شده و برای بالا بردن فالوور بوده است و می خواهد مثل دنیا جهانبخت شاخ مجازی شود.

در اینکه این دو در کنار هم بوده اند شکی نیست اما نکته جالب اینجاست که خیلی ها می گویند رامانا سیاحی قصد دارد مثل دنیا جهانبخت با این افشاگری ها فالوور جمع کند و مشهور شود. البته شهرت دارد ولی می خواهد شهرتش را بیشتر کند. رامانا سیاحی می گوید برای اینکه شبیه به خانم جولی شود عمل نکرده است ولی این ادعای او همان نقطه ای است که باعث به وجود آمدن حاشیه شده است. از مردم اصرار و از رامانا سیاحی انکار : یعنی مردم قبول دارند که او شباهت زیادی به خانم آنجلینا جولی ستاره مشهور سینمای جهان دارد ولی می گویند برای اینکه شبیه او شود عمل زیبایی انجام داده که خود خانم رامانا سیاحی این ادعا را رد می کند و می گوید تلاشی برای شبیه بودن به او انجام نداده ام. دانش آموخته رشته گرافیک می باشد، به دلیل شباهت طبیعی خود به آنجلینا جولی بسیار مورد توجه قرار گرفته و حالا کار مدلینگ می کند و تجربه بازیگری هم دارد. نام اصلی اش خدیجه سیاحی می باشد، اما بخاطر زندگی در فرانسه و حالا که ساکن کشور کانادا می باشد نام خارجی رامانا را برای خود انتخاب کرده است.