خوشگذرونی و لاکچری بازی سحر قریشی در اوج بحران اقتصادی؟ + عکس

14:46 - 1400/08/08
اخیرا فیلم جدیدی از سحر قریشی در حال خیابان گردی با ماشین لاکچری اش در فضای مجازی منتشر شده است.
خوشگذرونی-لاکچری-بازی-سحر-قریشی-اوج-بحران-اقتصادی؟--عکس-

 خوشگذرونی و لاکچری بازی سحر قریشی در اوج بحران اقتصادی؟ + عکس6

سحر قریشی تاکنون در ژانرهای متفاوتی به ایفای نقش پرداخته است. سحر قریشی هنرمندی پرحاشیه است. سحر قریشی متولد ششم دی 1366 در تهران اسـت. سحر قریشی فیلم منشوری جدیدی را از خودش منتشر کرد. سحر قریشی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد.

اخیرا فیلم عجیب از سحر قریشی در فضای مجازی کولاک کرده است. سحر قریشی با ماشین لاکچری اش در حال خیابان گردس است و با عشوه برای دوربین می خندد.

بیوگرافی سحر قریشی

 خوشگذرونی و لاکچری بازی سحر قریشی در اوج بحران اقتصادی؟ + عکس16

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون و مدل ایرانی، متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران است. قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

او سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون پنج ستاره، محرمانه تهران، آب نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن ها فرشته اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد.

گلایه سحر قریشی درباره شایعاتی که مردم می سازند

سحر قریشی می گوید مردم شایعات زیادی درباره من درست می کنند مثلا می گویند تا به حال چهار بار شوهر کرده و یا می گویند بچه دارد و شایعاتی از این دست که برای من دیگر عادی شده است. البته سحر قریشی قبلا یکبار ازدواج کرده که منجر به طلاق شده و بعد از آن ازدواج رسمی دیگری نداشته است. فقط رابطه جنجالی او با مهدی طارمی بوده که باعث حاشیه های بسیار زیادی شده است. جالب است بدانید که سحر قریشی بر خلاف اکثر هنرمندانی که از حسن روحانی حمایت کردند با اینکه فالوورهای بسیار زیادی داشت از هیچ سیاست مداری حمایت نکرد و خودش هم می گوید منکه از سیاست چیزی نمی دانم نمی خواهم مردم را به رای دادن به شخصی تشویق کنم ! در میان هنرمندانی که از روحانی حمایت کرده بودند دنیا مدنی و فریبا نادری اعلام کردند که از حمایت خود پشیمان نیستند !

 خوشگذرونی و لاکچری بازی سحر قریشی در اوج بحران اقتصادی؟ + عکس1