واکنش خواننده معروف به کلاهبرداری از مردم در کنسرتش ؟ + فیلم

09:27 - 1400/08/07
کنسرت امیر تتلو در ترکیه آنطور که به نظر می رسید نبود و پشت صحنه ای هم داشت که از چند هزار ایرانی کلاهبرداری شد.
واکنش-امیر-تتلو-کلاهبرداری-

واکنش خواننده معروف به کلاهبرداری از مردم در کنسرتش ؟ + فیلم0

کنسرت جنجالی امیر تتلو در ترکیه برگزار شد ولی حاشیه بزرگ این کنسرت جمعیت زیاد مردمی بود که پول بلیط پرداخت کرده بودند ولی به آنها اجازه ورود داده نشد ! واکنش جنجالی امیر تتلو به مردمی که سرشان کلاه رفته را در زیر ببینید.

جالب است که از جمعیتی که بلیط خریده بودند حدود 20 درصد موفق به ورود به سالن نشدند و این از استقبال بالا نبوده از این بوده که بلیط اضافه فروخته شده و ظرفیت سالن کمتر از بلیط های فروخته شده بود. امیر تتلو ادعا می کند که این مسائل به من ربطی ندارد و من نمی توانم در این کارها دخالت کنم کار من موزیک است نه مرتب کردن سالن کنسرت ! این ادعای امیر تتلو در حالی مطرح می شود که افرادی که پولشان را از دست داده اند می گویند امیر تتلو باعث این کار است و ما با همان شماره هایی که او داده بود تماس گرفتیم

واکنش خواننده معروف به کلاهبرداری از مردم در کنسرتش ؟ + فیلم1

ورود غیر قانونی به کنسرت امیر تتلو

امیر تتلو ادعا می کند که یک سری افراد بدون اینکه بلیط داشته باشند به زور و رد شدن از موارد امنیتی وارد سالن کنسرت شدند و ظرفیت سالن را پر کردند و همین باعث شد که یک عده پشت درب ها باشند. مردم خودشون بهتر میدونن که اینها همش بهانه است و اصل ماجرا این است که تیم امیر تتلو بیشتر از ظرفیت سالن بلیط فروخت که این رقم یعنی حداقل 7 میلیارد تومان ایرانی ها بر سر کنسرتی که هیچوقت در آن شرکت نکردند به فنا رفت.