سحر قریشی و همسر جدیدش

افشاگری سحر قریشی از این بازیگرانی که چندین بار پنهانی ازدواج کردن ؟ + فیلم

09:46 - 1400/08/06
ادعای جنجالی سحر قریشی درباره ازدواج کردن بازیگران مشهور ایرانی و پنهان کردن از مردم را در این ویدیو ببینید.
افشاگری-سحر-قریشی-این-

 افشاگری سحر قریشی از این بازیگرانی که چندین بار  پنهانی ازدواج کردن ؟ + فیلم4

سحر قریشی بازیگر زن جنجالی تلویزیون ادعا می کند که بازیگران مشهور ایرانی هر کدام چندبار ازدواج کرده اند ولی از مردم پنهان می کنند.

سحر قریشی همچنین اشاره می کند که حتی برخی از آنها فرزند هم از ازدواج های قبلی خود دارند ولی مخفی نگه داشته اند. این ادعای سحر قریشی در واکنش به ازدواج کردنش در گذشته مطرح می شود و می گوید که من صادق بودم که رابطه های گذشته ام را گفته ام ولی خیلی از بازیگران نمی گویند و پنهان کاری می کنند.

 افشاگری سحر قریشی از این بازیگرانی که چندین بار  پنهانی ازدواج کردن ؟ + فیلم15

ازدواج و طلاق سحر قریشی در گذشته

سحر قریشی یکبار در سن پایین ازدواج کرده و بعد از آن طلاق گرفته است. خودش می گوید به دلیل سن پایین و تجربه کم بوده است و در برخی مصاحبه ها عنوان کرده که همسرش با بازیگری او مشکل داشته است. اما رشیدپور در یک برنامه اینترنتی عنوان کرد که همسرش می گوید به دلیل ناپدید شدن سحر قریشی و نبودن او در خانه مجبور شدم او را طلاق بدهم ! شاید سحر قریشی رکورد دار درگیری و دشمنی با بازیگران مشهور باشد. خیلی ها بر علیه او مصاحبه می کنند، یکی از این بازیگران لیلا اوتادی و دیگری حامد بهداد است : سحر قریشی بازیگر زن مشهور همه جا گفته که حامد بهداد به من گفت برو کف سالن های تئاتر رو تی بکش (این را سحر قریشی به این دلیل می گفت که من می خواستم از تئاتر شروع کنم و خاکی باشم ولی دشمنانم نذاشتن که تئاتری باشم). اما حامد بهداد در یک مصاحبه گفت که یادم نمی آید چنین حرفی به سحر قریشی زده باشم.