برج نشینی و زندگی لوکس صبا راد با درآمد اینستایی؟ + فیلم

15:00 - 1400/07/29
صبا راد مجری سابقه دار صدا و سیما است که واقعا هم در کار خود دوست داشتنی و معروف بود اما  پس از خداحافظی از تلویزیون حجابش کم کم آب رفته و حالا دیگر به زور تیکه ای روسری و یا کلاه به سر دارد آن هم شاید برای حفظ آبرو باشد وگرنه اینطور که معلوم است علاقه ای به داشتن حجاب ایرانی ندارد.
برج-نشینی-زندگی-لوکس-صبا-راد-درآمد-اینستایی؟--فیلم-

برج نشینی و زندگی لوکس صبا راد با درآمد اینستایی؟ + فیلم20

صبا راد به مانند بسیاری از هنرمندان که وارد بازی های اینستایی شده اند به مرور راه کسب درامد و تبلیغ را یاد گرفت اما ظاهرا خانم مجری از خیلی ها جلو زده و شورش را دراورده است. صبا راد حتی از خصوصی ترین و مسخره ترین موارد زندگی اش هم فیلم و عکس میگیرد و انتشار میدهد. قطعا چنین حرکتی از هنرمند با شخصیتی مثل مهتاب کرامتی و یا لیلا حاتمی دیده نمیشود و خانم های عشق حاشیه ای چون رهنما و صبا راد این راه را می روند آن هم چه رفتنی!

برج نشینی و زندگی لوکس صبا راد با درآمد اینستایی؟ + فیلم14

صبا خانم که ظاهرا پولدار هم به نظر میرسد به تازگی ویدیویی منتشر کرد که در ان در حال بردن قران به خانه جدیدش است. او در این استوری ها حتی تعمیرکار درِ بالکنش را هم نشان می دهد! از این ها که بگذرین خانم مجری در تلاش است که نشان دهد واحد برجی بلند بالا و لاکچری را خریداری کرده اند و از ان مهمتر حتی پیج قران را هم تبلیغ میکند!

فالو کردن چنین افرادی که با موضوعات مسخره و کوچک و نشان دادن زندگی لوکس خودشان جیب مردم را خالی می کنند، حرکت جالبی نیست و دنبال کردن آن ها تنها این افراد را شاخ تر و پولدار نیز میکند