توهین و بی ادبی فریبا نادری جلو دوربین به مادرش + فیلم

20:23 - 1400/07/26
توضیح فریبا نادری بازیگر زن جنجالی و دراوردن ادای مادرش و همچنین گفتن جوگیر شدن مادرش را در این ویدیو ببینید.
توهین-ادبی-فریبا-نادری-جلو-

 توهین و بی ادبی فریبا نادری جلو دوربین به مادرش + فیلم19

فریبا نادری که اکثر وقت ها به خانه مادرش می رود و گفته که فرزندش مادرش را بیشتر از خودش دوست دارد خاطره جالبی از مادرش تعریف می کند که برای تعریف آن ادای او را در آورد را در ویدیو زیر تماشا کنید. اینکه به مادرش می گوید جوگیر مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.

فریبا نادری امسال با لایوها و استوری های جنجالی بر علیه مردمی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند حسابی جنجال ساز بوده و خب این حاشیه ها برای او بد نشده و باعث شده صفحه ای با فالوورهای قابل توجه داشته باشد. جالب است بدانید که فریبا نادری در زمینه اینستاگرام یکی از بازیگران فعال است و تبلیغات زیادی در صفحه شخصی خودش منتشر می کند. البته زیاد که می گوییم نسبت به صفر است وگرنه هنوز هم به پای سلطان بهاره رهنما نمی رسد.

 توهین و بی ادبی فریبا نادری جلو دوربین به مادرش + فیلم19

فریبا نادری تجارت و سیاست

دو حاشیه مهم فریبا نادری که همیشه همراه او بوده است، یکی نظراتش درباره مسائل مالی و وضعیت مالی اوست و دیگری نظرات سیاسی اوست که مهم ترین آن حمایت از حسن روحانی و بعد از آن اصرار بر اشتباه نکردن خود در حمایت از او بوده که حاشیه های زیادی به وجود آورد و باعث فحاشی برخی از مردم به او شد که البته فریبا نادری این افراد را مردم ایران نمی داند. خانم نادری در کنار بازیگری فعالیت های دیگری هم دارد که برخی از آنها برای مردم معرفی شده است (ممکن است فعالیت های دیگری هم داشته باشد ولی هنوز درباره آن صحبتی نکرده باشد. خانم نادری بازیگر است و در کنار آن یک رستوران دار نیز هست و یک رستوران لاکچری در تهران راه اندازی کرده که به صورت تخصصی در کار جیگر است ! او همچنین در زمینه بلاگری و اینستاگرام فعالیت دارد و در صفحه اینستاگرامش تبلیغات می کند و در نهایت مدل تبلیغاتی برندهای مختلف هم هست و به کار مدلینگ مشغول است. البته فریبا نادری خودش را آدم بسیار پولداری نمی داند ولی زندگی او در مقایسه با سایر بازیگران زن حتی نیوشا ضیغمی واقعا لوکس و لاکچری است که بیشتر به شوهر پولدارش برمی گردد.