طناز طباطبایی : با مرد پولدار ازدواج نمیکنم !؟+ فیلم

20:12 - 1400/07/26
شرایط بسیار جالب طناز طباطبایی بازیگر زن محبوب سینما برای ازدواج و انتخاب همسر آینده اش را ببینید.
طناز-طباطبایی--مرد-پولدار-ازدواج-

طناز طباطبایی : با مرد پولدار ازدواج نمیکنم !؟+ فیلم1

توضیحات جالب طناز طباطبایی بازیگر زن مشهور و محبوب سینما و تلویزیون درباره معیارهایش برای ازدواج و شوهر آینده اش را در ویدیو زیر ببینید.

طناز طباطبایی واقعا بازیگر بی حاشیه ای است. خیلی از بازیگران یک صدم شهرت او را نداشتند با ایجاد حاشیه و جنجال سعی بر دیده شدن و جمع آوری فالوور کردند ولی طناز طباطبایی وارد این مسیر نشده است و خیلی آروم زندگی هنری اش را سپری می کند و لذت می برد. جالب است بدانید که طناز طباطبایی بسیار اهل مطالعه است (کتاب های فلسفی که خیلی سخت هستند و خواندنشان کار هر کسی نیست) و بازیگر با سوادی ست.

طناز طباطبایی : با مرد پولدار ازدواج نمیکنم !؟+ فیلم20

در انتظار ازدواج طناز طباطبایی

خیلی از دوستان طناز طباطبایی ازدواج کرده اند و بعضی از همکارانش حتی چند بار ازدواج کرده اند ولی او هنوز مجرد است. شاید یکی از جنجالی ترین اخباری که در دنیای سینمای ایران منتظر آن باشیم ازدواج طناز طباطبایی ست که اگر با یک بازیگر باشد قطعا پر حاشیه خواهد بود. طناز طباطبایی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. خانم طناز طباطبایی در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در محله نیاوران تهران متولد شد. طناز طباطبایی بسیار اهل خانه و خانواده اسـت، مادرش را بسیار دوست دارد و بـه او شدیدا وابسته اسـت، تنها خواهر کوچک تر او لیلا نام دارد و بـه خواهرش خیلی علاقه مند اسـت، خواهر طناز طباطبایی در سینما هیچ فعالیتی ندارد، بلكه شغل اصلی او مترجمی زبان اسـت.