مهدی طارمی و سحر قریشی

مهدی طارمی : قصد ازدواج دارم ولی نه با سحر قریشی + عکس

19:38 - 1400/07/26
صحبت های بسیار جالب مهدی طارمی درباره قصد ازدواج و رابطه ی جنجالی اش با سحر قریشی را در این ویدیو ببینید.مهدی طارمی رابطه اش با سحر قریشی را تمام شده می داند و می گوید قصد ازدواج دارم ولی آن رابطه دیگر تمام شده است.

صحبت های بسیار جالب مهدی طارمی درباره قصد ازدواج و رابطه ی جنجالی اش با سحر قریشی را در این ویدیو ببینید.

مهدی طارمی : قصد ازدواج دارم ولی نه با سحر قریشی + عکس11

مهدی طارمی رابطه اش با سحر قریشی را تمام شده می داند و می گوید قصد ازدواج دارم ولی آن رابطه دیگر تمام شده است.

مهدی طارمی رابطه اش با سحر قریشی را یک چیز عادی می داند که همه ی مردم چه سلبریتی چه عادی آن را تجربه می کنند و در همان حد بود و دیگر تمام شده است ولی به طور جدی به ازدواج فکر می کند که این یعنی ازدواج می کند ولی نه با سحر قریشی.پیشتر منتشر شده بود که مهدی طارمی می خواست با سحر قریشی ازدواج کند ولی مادر او مخالفت کرده است و دلیل او دور بودن مهدی از حاشیه های ازدواج با یک سلبریتی است.

مهدی طارمی : قصد ازدواج دارم ولی نه با سحر قریشی + عکس0

طارمی روی دور سحر قریشی در سکوت

این اواخر هرچه سحر قریشی بیشتر به سکوت رفته و خبری ازش نیست مهدی طارمی بیشتر در اوج بوده و تیتر خبرها بوده است. رابطه با سحر قریشی باعث بیشتر دیده شدن مهدی طارمی شد ولی الان خود طارمی یک سلبریتی مشهور شده است که در جهان شناخته شده است. جالب است بدانید مدتی پیش رسانه های مشهور دنیا که در حال بررسی زندگی مهدی طارمی بوند (با توجه به درخشش او در خارج کشور) به رابطه اش با سحر قریشی به عنوان جنجال زندگی او شاراه کردند.