بی حرمتی و اتهام ساشا سبحانی به پرستو صالحی ؟ + فیلم

13:25 - 1400/07/26
ساشا سبحانی شاخ اینستاگرام و پسر سفیر سابق این بار به پرستو صالحی بازیگر زن مهاجرت کرده فحاشی کرد و اتهاماتی را علیه او مطرح نمود.
بی حرمتی و اتهام-ساشا-سبحانی-پرستو-صالحی-؟--فیلم-

بی حرمتی و اتهام ساشا سبحانی به پرستو صالحی ؟ + فیلم5

ساشا سبحانی چهره جنجالی اینستاگرام و پسر سفیر سابق ایران که یکی از قدیمی ترین قماربازهای اینستاگرامی است این بار به پرستو صالحی فحاشی کرد.

ساشا سبحانی برای درست کردن حاشیه و دیده شدن هرچند مدت یکبار به یکی از سلبریتی های ایرانی حمله می کند و اتهاماتی را می زند که هیچ مدرکی برای آنها ندارد. مثلا شیلا خداداد را تهدید کرده بود که فلان عکس را از تو دارم فلان فیلم را دارم بعد از مدتی گفت مادرم گفته گناه داری کاری باهات نداشته باشم ! پرستو صالحی اخیرا از ایران مهاجرت کرده و این خبر را با انتشار ویدیویی چند روز پیش اعلام نمود.

بی حرمتی و اتهام ساشا سبحانی به پرستو صالحی ؟ + فیلم7

ثروت ساشا سبحانی از کجا می آید ؟

خودش که ادعا می کند بیزنس من است و همه کاری می کند اما قطعا درامد اصلی او از قمار و شرطبندی است. جالب است بدانید که او برای اینکه یک آرایش و روکش قانونی برای ثروتش ایجاد کند خودش را خواننده می داند و در این زمینه فعالیت می کند ولی همه ی اینها یک نمایش بزرگ برای این است که به او لقب قمارباز نگوییم. جالب است که او در واکنش به دستگیری میلاد حاتمی گفته بود مگر جنازه من به ایران بیاید زنده من نمی آید. ساشا سبحانی پسر سفیر سابق احمدی نژاد است و اخیرا در ویدیویی حتی بر علیه احمدی نژاد هم افشاگری هایی را کرده بود !