تعریف هانیه توسلی : شهاب حسینی از برد پیت هم خوشگل تر است ! + فیلم

13:38 - 1400/07/08
هانیه توسلی بازیگر زن تلویزیون و سینما و سریال زخم کاری می گوید که شهاب حسینی از برد پیت هم قشنگ تر است.
تعریف-هانیه-توسلی--شهاب-حسینی-برد-پیت-هم-خوشگل-تر-است---فیلم-

تعریف هانیه توسلی : شهاب حسینی از برد پیت هم خوشگل تر است ! + فیلم10

نظر بسیار جالب هانیه توسلی بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون که این روزها با سریال زخم کاری مهمان مردم بود درباره خوشگلی شهاب حسینی را ببینید.

وقتی خانم توسلی صادق می شود : هانیه توسلی درباره خواستگار داشتن می گوید که هیچوقت در زندگی خواستگار واقعی نداشتم که بیایند خانه و خواستگاری کنند و ....

تعریف هانیه توسلی : شهاب حسینی از برد پیت هم خوشگل تر است ! + فیلم15

از جنجال های هانیه توسلی سانسورهای مکرر او در سریال زخم کاری بود :هانیه توسلی این روزها با سریال نمایش خانگی زخم کاری در کنار جواد عزتی مهمان خانه های مردم است. هانیه توسلی درباره سانسور با بخش هایی از بازی اش در سریال «زخم کاری» با بیان اینکه سانسور تا این حد برایش عجیب است، گفت: تمام سکانس های من تکه تکه شد. برخی عکس العمل ها در سکانس ها عجیب است چون جاهایی من می خندم و سوال است برای مخاطب که چرا خندید چون برخی قسمت ها حذف شده است.

تعریف هانیه توسلی : شهاب حسینی از برد پیت هم خوشگل تر است ! + فیلم19

بازیگر مشهور این روزهای سینمای خانگی کیست ؟ هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 در همدان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. هانیه توسلی در خانواده ای نسبتاً پر جمعیت متولد شد. پدرش نادر نقی توسلی سرهنگ ژاندارمری اکنون در قید حیات نمی باشد و مادرش خانه دار است. هانیه دارای چهار خواهر است که هر کدام در کار و رشته ای فعالیت می کنند. یکی از خواهرها مهسا نام دارد و جراح مغز است ، خواهر دیگرش هدیه در آمریکا به خوانندگی مشغول بوده و کوچکترین خواهر طراحی شهر خوانده است. خود هانیه توسلی علاوه بر بازیگری به عکاسی و نقاشی علاقه ی بسیاری دارد.