عشق و حال سحر دولتشاهی و همایون شجریان ؟+ عکس

14:06 - 1400/07/03
سحر دولتشاهی که به تازگی سریال خانگی «می خواهم زنده بمانم» را بازی کرده است، واکنش متفاوتی به ترانه همایون شجریان نشان داد. ...

سحر دولتشاهی در 16 مهرماه سال 1358 متولد شد. سحر دولتشاهی بازیگرِ سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. سحر دولتشاهی در تهران بدنیا آمد.سحر دولتشاهی فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد. مادر سحر دولتشاهی نائب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

سحر دولتشاهی واکنش متفاوتی به ترانه همایون شجریان نشان داد.

تیتراژ سریال می خواهم زنده بمانم را که نقش اصلی آن را سحر دولتشاهی بازی کرده است همایون شجریان خوانده. ترانه آسمان ابری با صدای همایون شجریان اولین بار به عنوان تیتراژ پایانی سریال می خواهم زنده بمانم به اجرا درآمد و پوستر آهنگ این ترانه با عکس سحر دولتشاهی منتشر شد.

عشق و حال سحر دولتشاهی و همایون شجریان ؟+ عکس9

سحر دولتشاهی با انتشار این آهنگ در صفحه مجازی اش نوشته است: در همه لوح ضمیرم هیچ نقشی جز تو نیست.

عشق و حال سحر دولتشاهی و همایون شجریان ؟+ عکس15

این نوشته با واکنش های مختلفی همراه بود. نزدیکی سحر دولتشاهی و همایون شجریان از مدتها قبل آشکار شد. در مراسم خاکسپاری مرحوم استاد شجریان سحر دولتشاهی یکی از هنرمندانی بود که از همان لحظات اولیه در کنار خانواده شجریان قرار گرفت و آنها را به خاطر این داغ بزرگ دلداری داد. متن های منتشره از استاد شجریان نیز نشان می داد سحر دولتشاهی رابطه بسیار نزدیکی با این خانواده دارد.

عشق و حال سحر دولتشاهی و همایون شجریان ؟+ عکس18

سحر دولتشاهی در مراسم استاد شجریان در کنار همایون شجریان بود و با ماشین او رفت وآمد می کرد.

زندگی سحر دولتشاهی بعد از جدایی از رامبد جوان تغییرات زیادی کرد و او به یکباره پیشرفت زیادی کرد. سحر دولتشاهی در سال ۹۵ اولین همکاری اش را با همایون شجریان آغاز کرد. کنسرت نمایش سی اولین کار مشترک انها بود. سحر دولتشاهی همچنین در نماهنگ چرا رفتی با صدای همایون شجریان نقش آفرینی کرد. باران کوثری سازنده این نماهنگ بود.

پس از ان، سحر دولتشاهی و همایون شجریان رابطه نزدیکی با هم داشتند و در چندین فیلم نیز کار مشترکی داشتند.

عشق و حال سحر دولتشاهی و همایون شجریان ؟+ عکس19

اولین ازدواج سحر دولتشاهی

او در 27 اسفند 87 با رامبد جوان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما ازدواج کرد. آشنایی آنها از تئاتر شکل گرفت، دولتشاهی می گوید :دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید کم کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا بالاخره کار به ازدواج کشید، رامبد بعد از اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد، آمد با پدرم صحبت کرد. بعد هم خواستگاری انجام شد.

این بازی سن و سال نداره! ثبت نام کن بازی کن...

طلاق سحردولتشاهی از همسرش

عشق و حال سحر دولتشاهی و همایون شجریان ؟+ عکس18

طلاق آنها در سال 1393 در سکوت خبری انجام شد، تا مدت ها این جدایی از طرفین تایید نشد، سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود که هردومعتقد بودند نباید مردم وارد حریم خصوصی آنها بشوند !

سحر دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال 93 را در تنهایی و البته پرکاری در عرصه بازیگری دنبال کرده در گفتگو یی درباره این تنهایی بیان می دارد:سال 93 در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم.

در سال های اخیر نیز ماجرای ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان حسابی سروصدا کرده است. این ماجرا به سال ۹۶ برمی گردد، که این دو در کاری مشترک به نام (کنسرت نمایش سی) با یکدیگر همکاری داشتند. در این نمایش سحر دولتشاهی به ایفای نقش پرداخت و همایون نیز خوانندگی آن را بر عهده داشت. این نمایش به مدت دو ماه در کاخ سعدآباد تهران برگزار می شد.

عشق و حال سحر دولتشاهی و همایون شجریان ؟+ عکس15

این شایعات با حضور سحر دولتشاهی در مراسم خاکسپاری استاد محمدرضا شجریان در چند روز گذشته دوباره جان گرفته و بر سر زبان ها افتاده است. حضور سحر دولتشاهی در خودروی شخصی همایون شجریان، این گمانه زنی ها و شایعات را قوت بخشیده است.

عشق و حال سحر دولتشاهی و همایون شجریان ؟+ عکس7

نکته حائز اهمیت دیگر این است که این دو نفر تاکنون هیچ مصاحبه ای در این خصوص نداشته و متنی را مبنی بر کذب یا واقعیت این ماجرا منتشر نکرده اند. نکته دیگر که این حواشی را دامن زده، خبر های ضدونقیض جدایی و طلاق گیتا خوانساری همسر همایون شجریان است که صحت وسقم این خبر هم مشخص نیست.