در این عکس سن همسر مهدی قایدی افشا شد ؟+ جزئیات

20:04 - 1400/06/29
ستاره معصومی عکسی منشوری خود را در استوری اینستاگرامی اش منتشر کرد. این در حالی بود که چندی پیش در فضای مجازی فعالیت خاصی نداشته است کاربران با دیدن این عکس بیشتر به سن خیلی بالای همسر مهدی قایدی نسبت به او اشاره داشتند و برخی نوشته اند سنش خیلی بالاتر از 7 سال تفاوت سنی می زند
این-عکس-سن-همسر-مهدی-

 در این عکس سن همسر مهدی قایدی افشا شد ؟+ جزئیات0

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی فوتبالیست استقلالی است. ستاره معصومی و مهدی قائدی در تاریخ 10 دی 1398 ازدواج کردند.خب ازدواج ستاره معصومی و مهدی قائدی جنجال های زیادی در فضای مجازی به پا کرد. سن ستاره معصومی از همسرش بیشتر است و این نکته ای بود. ستاره معصومی استوری بی حجاب دیگری را در فضای مجازی منتشر کرد.

ستاره معصومی عکس خود را در حال ورزش کردن منتشر کرد. مخاطبان این باشگاه را باشگاه اختصاصی دانستند.

 در این عکس سن همسر مهدی قایدی افشا شد ؟+ جزئیات11

ماجرای لایو همسر مهدی قائدی چه بود؟

همسر مهدی قائدی فوتبالیست نامدار کشورمان هنگامی که لایودر اینستاگرام گذاشته بود از افکت های اینستاگرام استفاده می کرد. برای چند ثانیه ای فیلتر می پرد و چهره واقعی خانم معصومی همسر مهدی قائدی رسانه ای می شود. همین موضوع جنجال های جالبی در مورد او ایجاد می کند.

 در این عکس سن همسر مهدی قایدی افشا شد ؟+ جزئیات16

از وقتی که مهدی قائدی و همسر به امارات رفته اند و در آنجا ساکن شده اند همسر او تصاویر و فیلم هایی از برج فوق العاده لاکچری و لوکسی که در ان ساکن هستند منتشر می کند. شاید منظور او نمایش به کسانی است که فکر می کنند مهدی قائدی پیشرفت نکرده است.

جالب اینجاست که خبر رفتن مهدی قائدی از استقلال را مردم با دیدن تصاویر بی حجاب همسرش در دبی فهمیدند چرا که وقتی این عکس ها را منتشر کرد که دیگر رفتن او قطعی شده بود.

حاشیه های ستاره معصومی همسر مهدی قائدی و تصاویر منشوری او : ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بعد از رفتن مهدی به تیم عربی به کلی عوض شده و تصاویری و فیلم هایی با حجاب منشوری از خودش منتشر می کند. البته استقلالی ها دل خوشی از او ندارند چرا که درباره انتقال مهدی قائدی به تیم عربی به آنها دروغ گفت (درسته که نقشی در انتقال نداشت ولی در یک بازی اینستاگرامی آنها را بازی داد) ستاره معصومی در واکنش به حرف های فالوورهایش (بعد از رفتن مهدی قائدی به تیم عربی و ترک استقلال) نوشت : هرکس ولو به لحظه ای خیال کند که کسی شده است، همان لحظه، لحظه ی سقوط اوست...