شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته

19:52 - 1400/06/29
شهاب حسینی در کنار آیلین، فرزند زنده یاد ویگن را در ادامه مشاهده می کنید.سید شهاب الدین حسینی تنکابنی 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران متولد شد و اصالتا اهل تنکابن است.
شهاب حسینی

شهاب حسینی در کنار آیلین، فرزند زنده یاد ویگن را در ادامه مشاهده می کنید.سید شهاب الدین حسینی تنکابنی 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران متولد شد و اصالتا اهل تنکابن است.

این بازیگر جوان تحصیلاتش را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران به دلیل اینکه هوای مهاجرت به کانادا را در سر داشت بعد از دو سال نیمه کاره رها کرد.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته2

شهاب حسینی در دوران جوانی

پدر و مادر و خانواده شهاب حسینی

شهاب اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته8

شهاب حسینی و برادرش در کنار سارا اسکندری گریمور

سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته5

شهاب حسینی و پدرش سیدفخرالدین حسینی

مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته18

شهاب حسینی و مادرش

مهدی تنها برادر شهاب حسینی و دومین فرزند خانواده است که در زمینه موسیقی فعالیت میکند.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته17

عکسی از مهدی برادر شهاب حسینی

بخشی از مصاحبه با پدر شهاب حسینی

من متولد شهریور 1328 هستم. شهاب فرزند اول من است و مهدی فرزند دوم. شهاب که به کار بازیگری مشغول است و مهدی هم علاقه مند موسیقی. غیر از شهاب و مهدی، دو دختر هم دارم. مختصر زندگی من هم به این ترتیب است که وقتی دیپلم گرفتم، برای ادامه تحصیل به دانشکده خلبانی رفتم ولی چون دو تا از برادرانم در آن زمان قبل از انقلاب سیاسی بودند، اخراجم کردند. بعد از آن رفتم رشته زبان و ادبیات انگلیسی و سرنوشت طوری رقم خورد که دبیر بشوم. 30سال کارمند آموزش پرورش بودم. البته فعالیت های دیگری هم داشتم؛ مثل فعالیت های تجاری. در کنار این فعالیت هایی که گفتم، شعر هم می گفتم و داستان هم می نوشتم. حتی یادم هست چند فیلمنامه هم نوشتم اما مهم تر از همه، ترجمه هایی بود که در آن زمان انجام دادم. دو سه کار، از آثار ژول ورن را ترجمه کردم؛ مثل «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» و «دور دنیا در هشتاد روز» و بعد از آن به همراه آقای سیفی قمی شروع کردیم به ترجمه کتاب «نگاهی به ایران». این کتاب را مهندس هوشنگ سیحون در خارج از کشور منتشر کرده بود و شرح دیده های او(طراحی ها و کروکی ها) در سفر به روستا های اطراف تهران، شهرستان ها، اماکن تاریخی و.... است.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته15

سیدفخرالدین پدر شهاب حسینی

ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی یکی از سلبریتی هایی است که در سن پایین ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد.

این هنرمند کشورمان در سال 1374 درحالی که تنها 22 سال داشت با پریچهر قنبری همسرش آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گردید.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته13

شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری

ماجرای آشنایی شهاب حسینی و همسرش

شهاب حسینی که قصد مهاجرت به کانادا را داشت و برای این کار حتی حاضر به انصراف از دانشگاه شده بود باید خدمت سربازی را پشت میگذاشت و به همین منظور زمانی که برای خداحافظی با دوستانش در دانشکده هنرهای زیبا به دانشگاه تهران رفته بود برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را دید و این دیدار به آشنایی های بعدی زیر نظر خانواده و ازدواج ختم شد.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته20

ماجرای ازدواج شهاب حسینی از زبان خودش

تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از 4-3 ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل 3 سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم.

من آن زمان سیدشهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینکه ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد. خلاصه اینکه من سیدشهاب الدین 22ساله و پریچهر قنبری زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته6

شهاب حسینی در کنارهمسرش

فرزندان شهاب حسینی

پریچهر قنبری و شهاب حسینی دو پسر به نام های محمدامین و امیرعلی دارند.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته1

شهاب حسینی و پسرش امیرعلی

محمد امین پسر بزرگ شهاب حسینی است که در سالروز تولد پدرش یعنی 14 بهمن ماه سال 1382 متولد شد.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته12

محمدامین پسر شهاب حسینی

امیرعلی دومین پسر شهاب حسینی است که شباهت زیادی به پدر دارد و 20 مردادماه سال 1390 به دنیای آمد.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته14

امیرعلی پسر کوچک شهاب حسینی

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته9

همسر و فرزند شهاب حسینی

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته20

امیر علی پسر شهاب حسینی و مادرش پریچهر قنبری

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته2

شهاب حسینی و پسرش محمدامین

آغاز بازیگری شهاب حسینی

شهاب حسینی حضور در دنیای هنر را با گویندگی رادیو آغاز کرد و بعد از تجربه مجری گری در تلویزیون برای اولین بار سال 79 در یک سریال به ایفای نقش پرداخت.

اولین سریال شهاب حسینی

سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی اولین سریالی است که شهاب حسینی در آن به ایفای نقش پرداخت. شهاب حسینی در سریال پس از باران ایفاگر نقش علی بود و با هنرمندانی چون محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم، ثریا قاسمی، جمیله شیخی و... همبازی بود.

این بازیگر جوان یکسال بعد از بازی در سریال پس از باران در سریال پلیس جوان ایفای نقش کرد و با این نقش به شهرت و محبوبیت بیشتری دست یافت.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته2

شهاب حسینی در سریال پس از باران

اولین فیلم سینمایی شهاب حسینی

فیلم سینمایی رخساره به کارگردانی امیر قویدل در سال 80 اولین تجربه بازیگری شهاب حسینی در سینما بود و شهاب حسینی در این فیلم با میترا حجار، محمدعلی سپانلو، مهسا مهجور و... همبازی بود.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته2

عکسی از شهاب حسینی در فیلم رخساره

فعالیت های هنری شهاب حسینی غیر از بازیگری

شهاب حسینی را همه مخاطبان دنیای هنر با بازیگری در سینما و تلویزیون می شناسند اما این بازیگر کشورمان در زمینه خوانندگی و اجرا هم فعالیت هایی داشته است که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

خوانندگی شهاب حسینی

شهاب حسینی علاوه بر فعالیت در دنیای بازیگری در زمینه خوانندگی و موسیقی هم فعالیت میکند و او به همراه چندی از دوستانش و همچنین برادرش مهدی گروه موسیقی هفت را تاسیس کردند و تابحال چندین آهنگ توسط آنها منتشر شده است.

قطعه هفت سین با صدای شهاب حسینی، حمید گودرزی، امیر حسین مدرس، امین زندگانی، افشین سالاری، ماهان حیدری، علی آتش افروز، مهدی حسینی و میثم پویان فر به مناسب نوروز 1396 یکی از آثار ساخته شده توسط گروه هفت است.

شهاب حسینی علاوه بر فعالیت در گروه هفت و تک خوانی آهنگ هایی چون پریچهر، آشنای غریب و بدرود، آهنگ شهزاده رویا را هم خوانده است.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته5

مجری گری شهاب حسینی

شهاب حسینی حضور در دنیای هنر را با گویندگی رادیو آغاز کرد و در اولین تجربه حضور در تلویزیون به عنوان مجری مقابل دوربین رفت.

برنامه اکسیژن در سال 77 اولین تجربه مجری گری شهاب حسینی در تلویزیون بود و بعد از آن در برنامه های دیگری چون برپا برپا ، رنگ صبح و سایه روشن باز هم فعالیت خود در دنیای اجرا را ادامه داد.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته18

شهاب حسینی مجری برنامه اکسیژن

کارگردانی شهاب حسینی

شهاب حسینی اولین بار در سال 92 کارگردانی را با فیلم ساکن طبقه وسط تجربه کرد و سال 94 فیلم کوتاه بیا با من را در کنار علیرضا نسایی و سینا آذین مقابل دوربین برد.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته8

فیلم مقیمان ناکجا جدیدترین تجربه شهاب حسینی در دنیای کارگردانی است که بر اساس نمایشنامه مهمان سرای دو دنیا اثر اریک امانوئل اشمیت نوشته شد و پریناز ایزدیار و آرمان درویش در کنار شهاب حسینی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته20

شهاب حسینی و آرمان درویش در اتاق گریم مقیمان ناکجا

تهیه کنندگی شهاب حسینی

خورشید نیمه شب فیلمی به کارگردانی شبیر شیرازی بود که شهاب حسینی در تجربه ای متفاوت تهیه کنندگی این فیلم را برعهده گرفت.

فیلم دور برگردان به کارگردانی عارفه عنایتی یکی دیگر از تجربه های شهاب حسینی در دنیای تهیه کنندگی است.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته18

کافه شهاب حسینی

شهاب حسینی از جمله هنرمندانی است که علاوه بر فعالیت های هنری یک کافه در محدوده لواسان دارد و به مانند بسیاری از چهره های دیگری با راه اندازی این کافه منبع درآمد دیگری هم برای خودش دست و پا کرده است.

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی اداره این کافه را برعهده دارد و طراحی و دکوراسیون داخلی این کافه که بیشتر شبیه یک کلبه چوبی میان جنگلی خوش آب و هوا است از بخش های قابل توجهی است که نظر بسیاری از مشتریان این کافه را جلب میکند.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته18

نقش های ماندگار شهاب حسینی

شهاب حسینی در طول سالها فعالیت هنری خالق نقش های ماندگار زیادی بوده است که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم.

شهاب حسینی در شوق پرواز

سریال شوق پرواز به کارگردانی یدالله صمدی یکی از ماندگارترین سریال های تلویزیونی است که شهاب حسینی در این سریال ایفاگر نقش خلبان شهید عباس بابایی بود.

بازی در نقش شهید بابایی یکی از درخشان ترین آثار کارنامه هنری شهاب حسینی است که سال 88 ساخته شد و با بازتاب های مثبت زیادی همراه بود.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته20

شهاب حسینی در سریال شهرزاد

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی در سه فصل ساخته شد و شهاب حسینی در این سریال ایفاگر نقش قباد دیوانسالار بود.

بازی در کنار ترانه علیدوستی، علی نصیریان ، پریناز ایزدیار و چهره های شناخته شده دیگر و بازی درخشان شهاب حسینی این نقش را به یکی از ماندگارترین آثار کارنامه هنری آقای بازیگر تبدیل کرد.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته0

شهاب حسینی در فیلم حوض نقاشی

فیلم سینمایی حوض نقاشی به کارگردانی مازیار میری یکی دیگر از نقش های درخشان کارنامه هنری شهاب حسینی است که بازی خیره کننده ای را از او در این فیلم شاهد هستیم.

بازی درخشان و متفاوت در نقش رضا در فیلم حوض نقاشی جایزه ویژه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم لیسبون را برای شهاب حسینی به ارمغان آورد و نگار جواهریان هم در این فیلم یکی از بهترین نقش هایش را ایفا کرد.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته16

شهاب حسینی در فروشنده

شهاب حسینی در سومین همکاری با اصغر فرهادی مقابل دوربین فیلم فروشنده رفت و توانست اثر درخشان دیگری خلق کند و برای این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن را از آن خود کند.

شهاب حسینی در این فیلم در نقش عماد جلوی ایفای نقش کرد و ترانه علیدوستی نقش مقابل او را بازی میکند.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته8

شهاب حسینی در دلشکسته

فیلم سینمایی دلشکسته به کارگردانی علی روئین تن یکی از آثار متفاوت کارنامه هنری شهاب حسینی است که با ظاهر متفاوت در نقش یک جوان مذهبی در این فیلم ایفای نقش کرد و به خوبی از عهده این نقش برآمد.

بازی موفق در نقش امیرعلی سریال دلشکسته جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره مردمی فیلم و عکس چهل چراغ را برای شهاب حسینی به ارمغان آورد.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته20

شهاب حسینی در فیلم درباره الی

فیلم سینمایی درباره الی ساخته اصغر فرهادی نقش متفاوتی از شهاب حسینی را به نمایش گذاشت و این بازیگر جوان با بازی در کاراکتر احمد یکی از آثار ماندگار خود را خلق کرد.

شهاب حسینی برای بازی در فیلم درباره الی تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما در 1389 را دریافت کرد.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته18

مروری بر چند فیلم و سریال با بازی شهاب حسینی

شهاب حسینی در مجموعه تلویزیونی پلیس جوان ساخته سیروس مقدم نقش اصلی سریال را برعهده داشت و با درخشش در این مجموعه توانست جایگاه خود را محکم سازد.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته19

شهاب حسینی هنرنمایی در فیلم سیروس مقدم

سال 1384 را شهاب حسینی با بازی در دو فیلم "قتل آنلاین" ساخته مسعود آب پرور و پیشنهاد 50 میلیونی ساخته مهدی صباغ زاده سپری کرد.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته17

شهاب حسینی در قتل آنلاین

ایستگاه بهشت یکی دیگر از فیلم هایی است که شهاب حسینی در آن ایفای نقش کرده است. شهاب حسینی در این فیلم نقش یه نوازنده نابینا را ایفا میکند که عاشق یک پرستار شده و سعی میکند که بیناییش را به دست آورد.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته11

سپیده خداوردی و شهاب حسینی در ایستگاه بهشت

حاصل کار او در سال 1385 بازی در فیلم "بچه های ابدی" به کارگردانی پوران درخشنده بود.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته11

شهاب حسینی و الهام حمیدی در بچه های ابدی

مهمترین نقطه عطف کارنامه هنری وی در این سال بازی در نقش حبیب پارسا در سریال "مدار صفر درجه" به کارگردانی حسن فتحی بود.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته13

آتنه فقیه نصیری و شهاب حسینی در مدار صفر درجه

سال 1386 سال تقریبا پرباری برای شهاب حسینی بود او در 3 فیلم سینمایی "دل شکسته" ساخته علی روئین تن، "محیا" ساخته اکبر خواجویی نقش آفرینی کرد.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته16

شهاب حسینی و الهام حمیدی در فیلم محیا

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته20

شهاب حسینی و نیکی کریمی در سرزمین کهن

شهاب حسینی در سال 1391 در فیلم "تعبیر خواب" ساخته رضا دادویی نقش آفرینی کرده است.

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته9

شهاب حسینی در تعبیر خواب

فیلم شناسی شهاب حسینی

با ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک همراه باشید تا شما را با فیلم شناسی شهاب حسینی بیشتر آشنا کنیم.

فیلم های سینمایی شهاب حسینی

  1. 1398 مست عشق
  2. 1397 شین
  3. 1397 آن شب
  4. 1397 نرگس
  5. 1396 هزارتو
  6. 1396 نبات
  7. 1396 مقیمان ناکجا
  8. 1395 لابی
  9. 1395 برادرم خسرو
  10. 1395 غلام
  11. 1394 خورشید نیمه شب
  12. 1394 فروشنده
  13. 1394 چهارشنبه
  14. 1394 امتحان نهایی
  15. 1393 سایه های موازی
  16. 1393 دوران عاشقی
  17. 1393 طعم شیرین خیال
  18. 1392 ساکن طبقه وسط
  19. 1392 پنج ستاره
  20. 1391 تعبیرخواب
  21. 1391 آشغال های دوست داشتنی
  22. 1391 حوض نقاشی
  23. 1390 یکی می خواد باهات حرف بزنه
  24. 1390 هیس! دخترها فریاد نمی زنند
  25. 1390 من و زیبا
  26. 1389 به امید دیدار
  27. 1389 آفریقا
  28. 1389 جدایی نادر از سیمین
  29. 1389 خانه پدری
  30. 1389 برف روی شیروانی داغ
  31. 1389 سوت پایان
  32. 1388 پرسه در مه
  33. 1388 حوالی اتوبان
  34. 1387 آناهیتا
  35. 1387 درباره الی
  36. 1387 سوپر استار
  37. 1386 تنهایی
  38. 1386 پرچم های قلعه کاوه
  39. 1386 دل شکسته
  40. 1386 محیا
  41. 1386 نیلوفر
  42. 1385 ایستگاه بهشت
  43. 1358 بچه های ابدی
  44. 1385 غیرمنتظره
  45. 1385 قصه عشق
  46. 1384 پیشنهاد 50 میلیونی
  47. 1384 قتل آنلاین
  48. 1383 رستگاری در هشت و بیست دقیقه
  49. 1383 گرداب
  50. 1382 الهه زیگورات
  51. 1382 شمعی در باد
  52. 1381 زهر عسل
  53. 1381 این زن حرف نمی زند
  54. 1381 واکنش پنجم
  55. 1380 آدمک ها
  56. 1380 رخساره

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته0

شهاب حسینی با گریم مست عشق

سریال های شهاب حسینی

  • 1398 شکرستان راوی
  • 1396 شهرزاد 3
  • 1395–1396 شهرزاد 2
  • 1393–1394 شهرزاد
  • 1387–1392 سرزمین کهن
  • 1388–1390 شوق پرواز
  • 1384 مدار صفر درجه
  • 1383 رقص پرواز
  • 1382–1383 تب سرد
  • 1380 پلیس جوان
  • 1379 وکیل
  • 1379 همسفر
  • 1379 پس از باران

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته20

شهاب حسینی در سریال سرزمین کهن

تله فیلم های شهاب حسینی

  • 1386 اوهام
  • 1386 ناشناس
  • 1385 تنگنا
  • 1383 باغ آلوچه

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته20

شهاب حسینی و حسن شکوهی در فیلم باغ آلوچه

نمایش های شهاب حسینی

  • 1396 اعتراف
  • 1391 ملاقات
  • 1387 کرگدن
  • 1375 افسانه
  • 1374 برکرانه باد

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته12

مستندهایی با حضور شهاب حسینی

  • 1395 کربلا جغرافیای یک تاریخ
  • 1394 من ناصر حجازی هستم
  • 1390 ساکن صحرای سکوت

برنامه هایی با اجرای شهاب حسینی

  • برنامه اکسیژن
  • برنامه برپا برپا
  • برنامه رنگ صبح
  • برنامه زنده سایه روشن

فیلم های کوتاه شهاب حسینی

  • 1394 بیا با من
  • 1394 همین یک ساعت پیش

برنامه های رادیویی شهاب حسینی

  • 1394 برنامه سحرگاهی گوینده
  • 1379–80 گلبانگ شادی مجری
  • 1377 صدای ما مجری
  • 1376 دو نیمه سیب مجری

فعالیت های شهاب حسینی در دنیای موسیقی

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته1

  1. بدرود خواننده
  2. آشنای غریب خواننده
  3. پریچهر خواننده
  4. خداحافظ خواننده
  5. خدا خواننده
  6. پرواز خواننده
  7. وقت رفتن خواننده
  8. هفت سین دکلمه سرا
  9. غریبه دکلمه سرا
  10. بی گناه دکلمه سرا
  11. پسرک روزنامه فروش دکلمه سرا
  12. عزیز تنها دکلمه سرا

جوایز شهاب حسینی

  1. برنده نشان شوالیهٔ کشور فرانسه 2020
  2. برنده مدال طلائی بهترین دستاورد هنری از دانشگاه ALU کالیفرنیا برای نمایش اعتراف 2017
  3. برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشن خانه سینما برای بازی در فیلم فروشنده 1396
  4. برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشن حافظ برای بازی در فیلم فروشنده 1396
  5. برنده جایزه ویژه و تندیس دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین المللی فیلم مقاومت برای بازی در سریال شوق پرواز 1395
  6. برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره مردمی فیلم و عکس چهل چراغ برای بازی در فیلم دلشکسته 1395
  7. نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی جشن دنیای تصویر برای بازی در سریال شهرزاد 1395
  8. برنده جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم اکشن ان فیلم آمریکا برای کارگردانی ساکن طبقه وسط 2016
  9. برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم اکشن ان فیلم آمریکا برای بازی درفیلم هیس! دخترها فریاد نمی زنند 2016
  10. برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن برای بازی در فیلم فروشنده 2016
  11. برنده تندیس زرین و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین المللی فیلم شهر برای بازی در فیلم تعبیرخواب 1394
  12. نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دوران عاشقی 1393
  13. برنده جایزه ویژه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم لیسبون برای بازی در فیلم حوض نقاشی 2014
  14. نامزد تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما برای بازی در فیلم حوض نقاشی 1393
  15. برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای بازی در فیلم حوض نقاشی 1392
  16. برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین المللی فیلم و تلویزیون دتکتیو فست برای بازی در فیلم تعبیرخواب 2013
  17. نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین المللی فیلم یاس برای بازی در فیلم تعبیرخواب 1392
  18. نامزد سرو زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره جام جم برای بازی در فیلم تعبیرخواب 1392
  19. نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره میلاد سرخ برای بازی در فیلم تعبیرخواب 1392
  20. برنده دیپلم افتخار جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای بازی در فیلم حوض نقاشی 1392
  21. برنده تندیس یاس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین المللی فیلم یاس برای بازی در فیلم تنهایی 1391
  22. نامزد جایز آی سی اس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد انجمن بین المللی سینه فیلی برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین 2012
  23. نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد انجمن فیلم مستقل کلوترودیس برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین 2012
  24. برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین 1390
  25. برنده خرس نقره ای جشنواره بین المللی فیلم برلین بهترین گروه بازیگران مرد برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین 2011
  26. برنده لوح سپاس و تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین 1390
  27. برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین 1389
  28. برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد جشن دنیای تصویر برای بازی در فیلم های سوپراستار و دربارهٔ الی 1389
  29. برنده لوح سپاس و تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای بازی فیلم پرسه در مه 1389
  30. برنده تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما برای فیلم های پرسه در مه و درباره الی 1389
  31. برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین 1389
  32. نامزد لوح سپاس و تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای بازی در فیلم دربارهٔ الی و سوپراستار 1388
  33. برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم درباره الی 1387
  34. برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم محیا 1387
  35. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم سوپر استار 1387
  36. نامرد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما برای بازی در فیلم شمعی در باد 1383
  37. نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم رستگاری در هشت و بیست دقیقه 1383
  38. نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم شمعی در باد 1382
  39. نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما برای بازی در فیلم واکنش پنجم 1382

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته18

دریافت نشان شوالیه توسط شهاب حسینی

عکس های شهاب حسینی در نقش های مختلف

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته10

شهاب حسینی و جمشید هاشم پور

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته3

شهاب حسینی و بهرام رادان در سینمایی شمعی در باد

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته9

شهاب حسینی و بهرام رادان

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته6

شهاب حسینی بهترین بازیگر نقش مرد در بیست وششمین جشنواره فیلم فجر

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته4

شهاب حسینی و پیمان معادی در درباره الی

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته7

شهاب حسینی در فیلم سوپر استار

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته8

فیلم تنهایی با بازی شهاب حسینی

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته2

شهاب حسینی و بازیگران درباره الی

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته15

ساره بیات و شهاب حسینی و پیمان معادی در جدایی نادر از سیمین

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته3

شهاب حسینی و مریلا زارعی در هیس دختر ها فریاد نمی زنند

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته8

شهاب حسینی در جشنواره کن

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته7

کارگردانی شهاب حسینی

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته18

حسین یاری در فیلم ساکن طبقه وسط

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته13

تصاویر شهاب حسینی

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته7

شهاب حسینی در جشنواره فجر 38

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته12

اولین اجرای شهاب حسینی در تلویزیون

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته18

شهاب حسینی در کنار همسرش پریچهر قنبری

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته3

شهاب حسینی و رامبد جوان

شهاب حسینی در کنار دختر ویگن در آمریکا؟ / عکس لو رفته12

پارسا پیروزفر و شهاب حسینی با گریم مست عشق