چهره های مشهوری که مدلینگ هستند

بازیگران مشهور ایرانی که مدلینگ هستند+ عکس

13:21 - 1400/06/22
در میان ستارگان سینما و تلویزیون کشورمان برخی از بازیگران جذب دنیای مد شده و به عنوان مدلینگ، برای برندهای مختلف تبلیغات انجام می دهند.
بازیگران-مشهور-ایرانی-که-مدلینگ-هستند-عکس-

چهره های مشهوری که مدلینگ شدند

دنیای مد جذابیت بسیاری دارد و محصولات متنوع و رنگارنگ موجود در بازار افراد زیادی در جامعه را ترغیب به پیروی از آن می کند. صنعت مدلینگ یکی از اولین فرصت های شغلی برای بازیگران مطرح جهت کسب درآمد بیشتر است که برندهای مطرح در سراسر دنیا جهت تبلیغ محصولات خود از آنها دعوت به همکاری می کنند.

در کشور ما نیز چهره های مشهور بازیگری در دنیای مد فعالیت داشته و چهره های تبلیغاتی لباس، آرایش و ... می شوند.

در این بخش از برخی از بازیگرانی را معرفی می کنیم که در کنار حرفه اصلی خود، کار مدلینگ نیز انجام می دهند.

بهرام رادان

بهرام رادان یکی از بازیگران مشهور سینما است که فعالیت خود را به بازیگری محدود نکرده و در بخشهای مختلف هنر همچون تهیه کنندگی و مدلینگ نیز فعالیت می کند. او چهره تبلیغاتی یک برند چرم برای تهیه پوشال و کیف و کفش شده بود.

بازیگران مشهور ایرانی که مدلینگ هستند+ عکس13

امیر جعفری

امیر جعفری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون نیز فعالیت کوتاهی در صنعت مدلینگ و تبلیغات پوشاک را تجربه کرده است. امیر جعفری به حرفه مدلینگ ادامه نداده و تنها یک بار برای تبلیغ مقابل دوربین رفت.

بازیگران مشهور ایرانی که مدلینگ هستند+ عکس5

امیر آقایی

امیر آقایی یکی از چهره های مدلینگ مشهور در صنعت پوشاک مردانه است که تصاویر مختلفی از استایل های متفاوت او در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

بازیگران مشهور ایرانی که مدلینگ هستند+ عکس2

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بازیگر مشهور سینما و تلویزیون نیز یکی از هنرمندانی است که در کنار حرفه بازیگری، مدل تبلیغاتی یکی از برندهای مشهور پوشاک شده و تصاویر مختلفی از پوشش خود را منتشر نمود.

بازیگران مشهور ایرانی که مدلینگ هستند+ عکس13

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان بازیگر جوان و خوش آتیه کشورمان تنها به تبلیغات در بیلبوردها و فضای اینترنتی اکتفا نکرده و در تیزرهای تبلیغات تلویزیونی آن برند مقابل دوربین رفته است.

بازیگران مشهور ایرانی که مدلینگ هستند+ عکس10

نیوشا ضیغمی

درمیان هنرپیشه های خانم سینمای ایران، نیوشا ضیغمی یکی از بازیگرانی است که از مدتها قبل وارد عرصه مدلینگ شده و بارها چهره مدلینگ برای آرایش و پوشاک شده است.

بازیگران مشهور ایرانی که مدلینگ هستند+ عکس0

زهره فکورصبور

زهره فکورصبور یکی دیگر از بازیگرانی است که در سالهای اخیر فعالیت کمتری در عرصه بازیگری دارد اما به عنوان مدل آرایشی و پوشاک، تصاویر بسیاری را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است.

بازیگران مشهور ایرانی که مدلینگ هستند+ عکس15

الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگری که در فیلم و سریالهای ماندگار بسیاری نقش آفرینی کرده است بارها چهره تبلیغاتی لباس و آرایشی مدل شده و در کنار فعالیت بازیگری به حرفه مدلینگ نیز می پردازد.

بازیگران مشهور ایرانی که مدلینگ هستند+ عکس5

بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون که یکی از چهره های فعال در اینستاگرام بوده و بارها مدلینگ لباس و آرایشگاههای مختلف شده است. علاوه براین خانم رهنما به عنوان مدل لوازم آرایشی همسرش پیش از ازدواج بود.

بازیگران مشهور ایرانی که مدلینگ هستند+ عکس4

لیندا کیانی

لیندا کیانی بازیگر دیگر کشورمان نیز حضور در صنعت تبلیغات را تجربه کرده است. این هنرمند نیز مانند برخی دیگر از بازیگران خانم، بارها به عنوان مدلینگ آرایش و پوشاک مقابل دوربین عکاسان قرار گرفته است.

بازیگران مشهور ایرانی که مدلینگ هستند+ عکس14

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون نیز حضور فعالی در عرصه مدلینگ داشته و تصاویر زیادی را به عنوان مدل آرایشی و پوشاک در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

بازیگران مشهور ایرانی که مدلینگ هستند+ عکس6

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل یکی دیگر از بازیگران جوان کشورمان است که به عنوان مدلینگ برای تبلیغ پوشاک مقابل دوربین رفت.

بازیگران مشهور ایرانی که مدلینگ هستند+ عکس12