اینستاگرام نیلی افشار و پویان مختاري

در آمد بالا و نجومی نیلی افشار از برهنگی و تن نمای ! + عکس ها

14:19 - 1400/06/12
نیلی افشار با ترفند کثیف کاری و فریب ایرانی ها تا کنون در آمد روزانه میلیونی داشته است.او با برهنگی و تن نمایی خود را مطرح کرده است.
آمد-بالا-نجومی-نیلی-افشار-برهنگی-تن-نمای---عکس-ها-

 در آمد بالا و نجومی نیلی افشار از برهنگی و تن نمای ! + عکس ها13

نیلی افشار یکی از چهره های معروف در اینستاگرام است. کارهای نا متعارف نیلی افشار باید معروفیت هر چه بیشتر او شده است. نیلی افشار متولد 7 اردیبهشت 1373 در کرج است. نیلی افشار با نام اصلی نیلوفر صفری زاده چوکامی اصالتا اهل چوکام ، دهستانی به مرکزیت روستای اشکیک از توابع شهرستان خمام استان گیلان است.نیلی افشار و دیگر چهره های اینستاگرامی در خارج از کشور دست به هرکاری می زنند تا به معروفیت خود بیافزایند.

به گزارش رکنا، این چهره جنجال ساز اینستاگرامی با پوشش نامتعارف و خلق محتوای مبتذل توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. نیلی افشارابتدا یک منشی دکتر بود تا اینکه با مهاجرت به ترکیه بعنوان یک رقصنده شناخته شد ، سپس از طریق مافیای سایت های شرطبندی به معروفیت رسید.

نیلی پس از تحصیلات نیمه کاره فعالیت خود را بعنوان منشی مطب زیبایی شروع کرد. مدت ها گذشت تا اینکه با یکی از بیوتی منیجرها بنام پویان مختاری که شغلش معرفی افراد مختلف به این مطب زیبایی در کرج بود وارد یک رابطه عاشقانه شد.بعد از چند سال نیلی با خروج از ایران و سکونت در ترکیه فعالیت خود را بعنوان رقصنده از اینستاگرام و یوتیوب شروع کرد.بعد از روال تکراری نیلی افشار با پویان مختاری این دو پس از چندین قهر و آشتی در نهایت به روابط عاشقانه و به اصطلاح زن و شوهری خود خاتمه دادند. نیلی حالا دوباره رقص های خود را در کنار سایت شرطبندی ادامه می دهد و پویان مختاری هم با دختر سفیر سابق آناشید حسینی وارد رابطه شد.

ابتدا با رقص های عجیب خود فالوور جمع کرد سپس با طراحی رقص های مختلف روی آهنگ جدید خوانندگان داخلی مشغول کسب درآمد خوبی شد. نیلی افشار با خلق محتوای نامتعارف، پوشش های عجیب و رابطه خود با پویان مختاری سعی در بهتر دیده شدن را داشت. کاری که نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان به عنوان یک ابتذال اخلاقی شناخته شده است.

او برای مطرح شدن بیشتر و در نتیجه کسب درآمد بیشتر از هیچ اقدام مبتذلی کوتاهی نکرد. از رقصیدن در کلیپ های اینستاگرامی تا منتشر کردن تصاویر و فیلم های نامتعارف با پویان مختاری؛ همه و همه هر روز باعث درآمد میلیاردی این بلاگر اینستاگرامی شده است و داستان سرایی های متفاوتی برای جلب توجه بیشتر انجام می دهد. رابطه با پویان مختاری ، ازدواج و جدایی آن ها یکی از سوژه های داغ در فضای مجازی بود. پس از آن جریان دستگیر شدن نیلی افشار جنجال تازه ای در اینستاگرام به پا کرد؛ و همه این ها وسیله ای برای افزایش درآمد این چهره مطرح شدند. تا زمانی که مخاطبان جذب این نوع محتوای مبتذل باشند درآمد های نجومی این دسته از چهره های اینستاگرامی ادامه دارد.

عکس های نیلی افشار

 در آمد بالا و نجومی نیلی افشار از برهنگی و تن نمای ! + عکس ها19

 در آمد بالا و نجومی نیلی افشار از برهنگی و تن نمای ! + عکس ها10

 در آمد بالا و نجومی نیلی افشار از برهنگی و تن نمای ! + عکس ها3

 در آمد بالا و نجومی نیلی افشار از برهنگی و تن نمای ! + عکس ها14

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید: