کاظم هژیرآزاد/ آرمان هژیرآزاد/زخم کاری جذاب ترین سریال

تسلیت بازیگر زخم کاری عزادار شد +عکس

15:31 - 1400/06/09
کاظم هژیرآزاد، بازیگر شناخته‌شده تئاتر، سینما و تلویزیون این روزها با نقش حاج‌مظفر در سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی بازی می‌کند.
تسلیت-بازیگر-زخم-کاری-عزادار-شد-عکس-

کاظم هژیرآزاد در غم از دست دادن پسرش آرمان هژیرآزاد به سوگ نشست. آرمان هژیرآزاد، فرزند کاظم هژیرآزاد در اثر ابتلاء به بیماری کرونا درگذشت.  تسلیت بازیگر زخم کاری عزادار شد +عکس7

کاظم هژیرآزاد در سال ۱۳۲۹ در تهران به دنیا آمد. او در سال آخر دبیرستان یعنی تابستان سال ۱۳۴۸ برای فراگرفتن هنر بازیگری، به هنرکده آزاد هنرپیشگی " آناهیتا " رفت و شیوه " استانیسلافسکی " را زیر نظر استاد مصطفی اسکویی آموزش دید و در چندین نمایش صحنه‌ای و تله تئاتر با گروه آناهیتا به ایفای نقش پرداخت. وی سال ۱۳۶۱ از گروه جدا شد و به صورت آزاد، با گروه‌های مختلف تهرانی همکاری کرد که این همکاری همچنان ادامه دارد.

هژیر آزاد در زمینهٔ نوشتن نیز فعالیت داشته است و یک تک پرده‌ای به نام " سوسنگرد" - مربوط به جنگ تحمیلی -، یک تک پرده‌ای در مورد پشت صحنه تئاتر، و همچنین یک مجموعه داستان به نام " کیف " را به چاپ رسانده است .

او در مورد نقد تئاتر و مسائل مربوط به صنف تئاتر، نوشته‌های پراکنده‌ای در مطبوعات به چاپ رسانده است. او هم‌اکنون عضوهیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر و همچنین عضو هیئت مدیر ه خانه تئاتر می‌باشد.او در ۸ شهریور ۱۴۰۰ پسر خود یعنی آرمان هژیرآزاد به دلیل کرونا از دست داد

 تسلیت بازیگر زخم کاری عزادار شد +عکس9 عکسی تلخ از کاظم هژیرآزاد بازیگر سریال زخم‌کاری بر پیکر بی جان پسرش آرمان که به علت کرونا درگذشت.