شنا در شب عروسی

شنای عجیب تازه عروس و داماد در شب عروسی + فیلم

12:24 - 1400/06/08
ویدئوی مسابقه شنای عروس و داماد روی استیج عروسی به ویدئویی داغ در فضای مجازی تبدیل شد.
شنای-عجیب-تازه-عروس-داماد-شب-

شنای عجیب تازه عروس و داماد در شب عروسی  + فیلم6

با فرارسیدن فصل جشن‌های عروسی در کشور هند، گهگاهی انتشار اخبار برگزاری مراسم عروسی عجیب و غریب به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. چند روز پیش بود که ویدئوی شیرجه زدن ساقدوشان روی سفره عقد خبرساز شده بود و به تازگی نیز اقدام عجیب یک زوج هندی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

در این مراسم عروسی، عروس و داماد جوان در مقابل حاضران در مراسم، اقدام به شنا رفتن روی استیج کردند. در ویدئوی منتشر شده این زوج به صورت هماهنگ در حال انجام حرکت شنا دیده می‌شوند. در این ویدئو آن‌ها با وجود پوشیدن لباس‌های مخصوص عروس و داماد، اقدام به انجام حرکت شنا کردند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این زوج هدف خود از انجام این اقدام را تاکید بر اهمیت ورزش در سلامتی جسمی و روانی اعلام کردند.

این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. کاربری که این ویدئو را منتشر کرد در شرح این ویدئو نوشت: "شنا رفتن روی استیج جشن عروسی؟"

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "یک زوج ورزشکار خوشبخت." کاربر دیگر نظر متفاوتی داشت. این کاربر نوشت: "آیا چنین عملی در جشن عروسی نیاز بود؟"