عکس متین ستوده قبل از عمل

عکس متین ستوده او را به دادسرا کشاند ! +عکس

13:54 - 1400/05/31
متین ستوده عکسی از خود و استایلش در برنامه شب های مافیا به اشتراک گذاشت این درحالیست که قبل از ازدواج متین ستوده او بخاطر بدحجابی در عکسش به دادسرا فراخوانده شده بود
استایل-شرم-آور-زشت-متین-ستوده-او-

عکس متین ستوده او را به دادسرا کشاند ! +عکس9

متین ستوده با نام کامل متین السادات ستوده، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اسـت. از مهم ترین کارهای متین ستوده می‌توانیم سریال لیسانسه ها را نام ببریم. متین ستوده فرزند سیدحسین ستوده، هنرپیشه سینما و تلویزیون است. متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 اسـت. در ادامه عکس متین ستوده را با لباس توری مشاهده کنید.

عکس متین ستوده او را به دادسرا کشاند ! +عکس18

متین ستوده بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی است که به تازگی با علی زندی ازدواج کرده اند. علی زندی صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است و اغلب هم میزبان سلبریتی ها و بازیگران است.

عکس متین ستوده او را به دادسرا کشاند ! +عکس7

متین ستوده با آرایش های مختلف

متین ستوده علاقه خاصی به آرایش های متفاوت دارد به گونه ای که به کلی تغییر چهره می دهد و به سختی می توان خانم بازیگر را شناخت. البته ناگفته نماند ستوده در انتخاب و دوخت لباس هم واقعا ستودنی است و معمولا لباس هایی که برای مناسبت های مختلف انتخاب می کند متفاوت و فکر شده است البته گاهی هم ممکن است به دلیل نامتعارف بودنشان کمی وارد حاشیه شود. متین ستوده به تازگی عکس هایی از خود با استایلی جذاب و نه چندان ساده در برنامه «شب های مافیا» منتشر کرد.

ستوده در کپشن پستش نوشت:

به نظر من اگه میخواین درست قضاوت کنید و خودتون رو محک بزنید که چقدر درست میتونید تشخیص بدید مافیا کیا هستن،

باید با شهروندها هر شب چشمهاتون رو ببندید ...

عکس متین ستوده او را به دادسرا کشاند ! +عکس3

متین ستوده چندی پیش در فتوکال فیلم «مسخره باز» به دلیل همین نوع پوشش و تیپی که داشت بسیار وارد حواشی و انتقاد تند کاربران و حتی فحاشی از شد. ستوده به گفته خود قصد هنجار شکنی نداشته اما ظاهرا با پوششی بسیار نامتعارف حضور پیدا کرده است که البته پس از این اتفاق از مردم عذرخواهی کرد.

عکس متین ستوده او را به دادسرا کشاند ! +عکس20

بیوگرافی متین ستوده:

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. وی تا کنون در سریال های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است.