گریم متغیر عجیب محسن تنابنده و نیوشا ضیغمی ! + عکس های

19:50 - 1400/05/05
صویر جالبی از محسن تنابنده و نیوشا ضیغمی منتشر شده که در آن به ترتیب در نقش زن و مرد ظاهر شده اند.
گریم-متغیر-عجیب-محسن-تنابنده-نیوشا-ضیغمی---

گریم متغیر عجیب محسن تنابنده و نیوشا ضیغمی ! + عکس های0

تغییر جنسیت یا (SRT) جنبه پزشکی گذار جنسیت است.تغییر جنسیت ایجاد تغییراتی در ویژگی‌های جنسی فرد است . تغییر جنسیت برای نزدیک شدن به هویت جنسیتی دلخواه است که با تغییر جنسیت می تواند شامل جایگزینی هورمون جنسی برای اصلاح صفات ثانویه جنسی، جراحی تطبیق و بازتایید جنسیت برای تغییر خصوصیات جنسی و سایر روش‌های تغییر شکل ظاهری، از جمله حذف دائمی موهای بدن برای زنان ترنس باشد. در موارد آشفتگی جنسیتی شدید که مورد بررسی قرار گرفته‌اند، تغییر جنسیت بهترین پاسخ خواهد بود.دو بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران نیز تغییر جنسیت دادند.

این دو عکس متعلق به سریال و فیلم و گریم های مربوط به آن است. محسن تنابنده برای سریال ابلق گریم سنگین پیرزن را پذیرفت و نیوشا ضیغمی در فیلم هشتگ با گریم مرد به ایفای نقش پرداخت.

گریم متغیر عجیب محسن تنابنده و نیوشا ضیغمی ! + عکس های9

مجید اسکندری گفت: محسن تنابنده و تعداد دیگری از بازیگران «ابله»، مجبورهستند که بیش از سه ساعت روی یک صندلی بی‌حرکت بمانند تا گریم شوند.

او یکی از چهره‌پردازی‌های خاص این مجموعه را گریم محسن تنابنده برای بازی درنقش مادربزرگ دانست و گفت: شخصیت مادربزرگ یک پیرزن ۸۰ساله است و بدون شک نیاز به یک گریم سنگین دارد و گریم آن باید به گونه‌ای طراحی می‌شد که تنابنده بتواند با توجه به حجم گریم، نقش خود را به خوبی ایفا کند.

بازیگر در زیر چنین گریم‌هایی سختی بسیاری می‌کشد. در مجموع تیم «ابله» سختی می‌کشند تا کار خوبی را آماده کنند.

نیوشا ضیغمی با چهره‌ای متفاوت در فیلم سینمایی «هشتگ» به کارگردانی رحیم بهبودی فر و تهیه‌کنندگی مقصود جباری و محمدعلی کیانی، در نقش یک مرد ظاهر شده است.

محسن ملکی مدیریت گریم این پروژه را بر عهده داشته است.