لاغر کردن صورت به روش کانتورینگ + تصاویر

12:15 - 1400/05/03
در این مطلب ترفندهای لاغر کردن صورت با آرایش را مشاهده میکنید, با استفاده از کانتورینگ و استروبینگ صورت تان را لاغر نشان دهید.
لاغر-کردن-صورت-روش-

لاغر کردن صورت با آرایش

افرادی که صورتی گرد دارند یا می خواهند صورت خود را کمی لاغرتر از آنچه هست نشان دهند می توانند با دانستن چند نکته اولیه آرایشی و گریم، چهره خود را همانطور که مایلند آرایش کنند.اگر به هر دلیلی فکر می کنید صورتتان زیاد “گرد” و یا تپل است و دوست دارید کمی آن را لاغرتر نشان دهید، پس این مطلب مناسب شماست.

ترفندهای زیر روش های ساده آرایشی است که به شما کمک می کند صورت خود را لاغرتر از آنچه هست، نشان دهید:

لاغر کردن صورت به روش کانتورینگ + تصاویر11

روش لاغر کردن صورت با آرایش

  • رنگ های تیره لاغر کننده هستند

در حالی که رنگ های تیره پوست را تو رفته تر نشان می دهد، رنگ های روشن ویژگی های صورت را برجسته تر نشان می دهد. شما می توانید از کیت کانتورینگ و یا برنزر برایلاغرکردن خصوصیات صورت خود استفاده کنید. همیشه کرم و یا پودر کانتورینگی تهیه کنیدکه دو درجه از رنگ پوست شما تیره تر باشد و برای هایلایتر، رنگی که یک درجه از رنگپوست تان روشن تر است را انتخاب کنید.

  • ایجاد خطای بصری

برای ایجاد خطای بصری در نشان دادن گونه های لاغر، باید همانند تصویر رنگ کانتور خود رابه شکل مورب در مرکز گونه ها و به سمت گوش ها بزنید. (می توانید برای مشخص کردن محلدقیق خط ، لبانتان را مانند ماهی جمع کنید). فراموش نکنید به خوبی رنگ را ترکیب کنید. هرچهمحل خط شما بالاتر باشد، استخوان گونه تیزتر به نظر خواهد رسید. سپس در بالای خط گونه ازهایلایتر استفاده کنید تا خط کانتور مشخص تر به نظر برسد.

  • بینی لاغرتر

برای لاغرتر نشان دادن بینی در دو طرف پل بینی از رنگ کانتور استفاده کنید و پیش از رسیدنبه برآمدگی سوراخ های بینی ، خط را قطع کنید. سپس مقدار کمی هایلایتر زیر پل بینی بزنید ودر مرحله بعد رنگ را ترکیب کنید.

  • مشخص کردن محدوده آرواره

بسیاری از افراد دوست دارند محدوده آرواره خود را لاغرتر نشان دهند. بنابراین از رنگ کانتورو یا برنزر خود در طول خط آرواره زده و به خوبی ترکیب کنید. این کار از لحاظ بصری صورتو محدوده آرواره را لاغرتر نشان می دهد. همچنین می تواند غبغب را پنهان کند.

  • درشت تر کردن چشم ها

برای آنکه توجه را به طور کلی از فرم صورت برگردانید، بنابراین روی چشم ها تمرکز کرده وآنها را بزرگتر نشان دهید.

  • انتخاب بهترین مدل ابرو مناسب صورت

انتخاب مدل ابرو مناسب برای فرم صورت بسیار حیاتی است، ولی اگر دوست دارید صورت تانلاغرتر به نظر برسد، ابروهایی که کمان آن بالاتر باشد، نتیجه بهتری به این منظور خواهد داشت.

  • تکنیک استروبینگ

استروبینگ ترفندی است که در آن تمام صورت را هایلایت می کنند. برای استفاده از این تکنیکدر لاغرتر کردن صورت، باید هایلایتر را در مرکز پیشانی ، روی استخوان ابرو و انتهای پل بینی،وسط چانه ، استخوان گونه و بالای لب بزنید.

  • پیشانی

پیشانی قسمتی است که همه کرم و پودرهای کانتورینگ به نقطه انتهایی خود می رسند. بنابراینفراموش نکنید رنگ کانتور خود را به سمت گیجگاه و خط رویش مو ترکیب کنید. این کارخصوصیات زاویه ای و ساختار استخوانی صورت را بهتر نشان خواهد داد.