سربریدن پسر 13 ساله توسط پدر بی رحمش + عکس

12:45 - 1400/04/27
پلیس آمریکا پدر شیطان صفت را به جرم قتل پسر 13 ساله اش دستگیر کرد. متهم که با همسرش بر سر حضانت پسرشان درگیر بود در اقدامی وحشتناک سر قربانی را برید و جسد بدون سرش را رها کرد.
سربریدن-پسر-13-ساله-

پلیس آمریکا پدر شیطان صفت را به جرم قتل پسر 13 ساله اش دستگیر کرد. متهم که با همسرش بر سر حضانت پسرشان درگیر بود در اقدامی وحشتناک سر قربانی را برید و جسد بدون سرش را رها کرد.

گزارش های پلیس نشان می دهد که این مرد مدت ها بود بر سر حضانت قربانی با همسرش درگیری داشته و از طرف دیگر با پسر خود نیز به شدت بدرفتاری می کرد و او را مورد ضرب و شتم قرار می داد و در جریان تحقیقات پلیس مشخص شد که یکی از دوستان قربانی به ماموران پلیس گفت که روز قبل از ناپدید شدن دوستش به او گفته که می خواهد از دست پدرش و شکنجه هایی که به او می دهد فرار کند و با او قرار ملاقات گذاشته بود اما سر قرار حاضر نشد همین موضوع او را به شک انداخت.

سربریدن پسر 13 ساله توسط پدر بی رحمش + عکس13

در پی تماس خانواده و دوستان قربانی به اداره پلیس جستجوها برای یافتن ردی از وی آغاز و پس از یک ماه جسدش توسط سگه ای جستجو گر در فاصله کمی از خانه اش بدون سر پیدا شد اما چند روز بعد کوهنوردان سرپسر قربانی را چند کیلومتر دورتر از خانه اش در منطقه کوهستانی پیدا کردند.

گفتنی است که پس از کشف جسد پدر بی رحم وی به جرم قتل وحشیانه اش بازداشت شد و اعتراف کرد برای این که هویت پسرش پنهان بماند سرش را از بدن جدا کرد.