در خانه کاملا طبیعی خالکوبی و تاتو را پاک کنید + روش

10:00 - 1400/04/16
گاهی اوقات ممکن است از خالکوبیتان پشیمان شوید و اقدام به پاک کردن تاتوی خود کنید اینکار را می توانید بدون لیزر در خانه با مواد طبیعی انجام دهید.
خانه-کاملا-طبیعی-خالکوبی-تاتو-را-پاک-

گاهی اوقات ممکن است از خالکوبیتان پشیمان شوید و اقدام به پاک کردن تاتوی خود کنید اینکار را می توانید بدون لیزر در خانه با مواد طبیعی انجام دهید.

راه پاک کردن خالکوبی و تاتو در خانه چیست؟

پاک کردن تاتو ی ابرو و بدن روش های مختلفی دارد که رایج ترین آنها استفاده از لیزر است. اما روش های خانگی هم برای پاک کردن تاتو با مواد طبیعی وجود دارد. از طرفی خالکوبی یکی از هنرهای محبوب مردم است.

این کار هیچ قانونی ندارد، زیرا مردم می توانند در هر جایی از بدنشان خال کوبی کنند. گاهی اوقات مردم تصمیم می گیرند که روی پوستشان خال کوبی کنند, اما بعداً ممکن است پشیمان شوند.

با این حال گزینه های پزشکی زیادی برای پاک کردن تاتو و درمان هایی برای این کار در دسترس هستند، اما بسیار گران میباشند و شاید برای هرکسی انجام آن میسر نباشد خبر خوب این است که برخی درمان های خانگی وجود دارند که به همان اندازه موثر هستند و ما در این بخش آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

در خانه کاملا طبیعی خالکوبی و تاتو را پاک کنید + روش20

راه های طبیعی و خانگی فوق العاده برای پاک کردن تاتو و خالکوبی ابرو وبدن

بهترین روش های گیاهی و طبیعی پاک کردن تاتو و خالکوبی بدن در خانه

پاک کردن تاتو با آلوئه ورا:

آلوئه ورا برای بسیاری از درمان های پوستی و در محصولات آرایشی استفاده می شود. به دلیل وجود ویتامین E و پادریا تومنتوسا بر روی خالکوبی بسیار موثر است. مخصوصا برای خالکوبیهای تازه. این روش برای زیبا سازی پوست در دسترس است.

در خانه کاملا طبیعی خالکوبی و تاتو را پاک کنید + روش6

چگونه در خانه تاتو پاک کنیم؟

نمک برای پاک کردن تاتو و خالکوبی:

نمک یک ماده ساینده است. سدیم و کلر موجود در نمک به رهایی از خالکوبی کمک می کنند. آنها به شدت به پوست نفوذ می کنند و ساختار جوهر را می شکنند. کمی آب به نمک اضافه کنید و یک اسفنج را در آن خیس کنید.

حالا اسفنج را به مدت 30 دقیقه تا یک ساعت روی پوستتان بمالید و بعد با آب گرم تمیز کنید. استفاده از نمک، یک روش ارزان اما موثر است.

در خانه کاملا طبیعی خالکوبی و تاتو را پاک کنید + روش11

چگونگی پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

عسل موثر در پاک کردن خالکوبی و تاتو:

عسل یک راه طبیعی موثر برای پاک کردن خال کوبی در خانه است, به ویژه برای خالکوبی کوچک و ران.

دو قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا, ماست, نمک و عسل را باهم مخلوط کنید تا خمیر سفتی به دست آورید. حالا این ترکیب را روی پوست خود بمالید و بعد از نیم ساعت با آب گرم بشویید.

در خانه کاملا طبیعی خالکوبی و تاتو را پاک کنید + روش10

روشی موثر برای پاک کردن تاتو

پاک کردن تاتو با پودر چوب صندل و سنگ های آسیاب شده:

استفاده منظم از پودر چوب صندل و سنگ های آسیاب شده برای خلاص شدن از خالکوبی کارآمد است. سلول پوست را برای رسیدن به جوهر خالکوبی پاره می کند.

آن ها را کاملاً مخلوط کرده و ژل آلوئه ورا به آن بزنید، تا یک خمیر سفت تهیه شود. سپس این مخلوط را به آرامی روی خالکوبی تان بمالید. انجام منظم این کار می تواند برای همیشه خال کوبی را پاک کند.

لیمو عالی برای پاک کردن تاتو و خالکوبی:

استفاده از لیمو به عنوان بهترین روش برای پاک کردن یا کاهش خالکوبی شناخته شده است. یک عامل سفید کننده طبیعی است، به خاطر وجود اسیدهای طبیعی موجود در آن. مواد شوینده طبیعی اش جوهر را پاک می کنند.

برای پوست امن است و هم چنین سلول های پوست را تشویق می کند تا سطحی صاف داشته باشند. از آب لیمو با نمک استفاده کنید. رنگ جوهر را محو می کند و لایه های فوقانی یا پایینی پوست را از بین می برد.

در خانه کاملا طبیعی خالکوبی و تاتو را پاک کنید + روش7

نحوه پاک کردن تاتو با لیمو

تهیه لایه بردار طبیعی برای پاک کردن تاتو:

روغن ویتامین E, ژل آلوئه ورا و زردالو را با هم مخلوط کنید. این مخلوط را مستقیم بر روی سطح پوست خود با حرکات دایره ای بمالید. اجازه دهید تا پنج دقیقه بماند.

از آب سرد برای آبکشی پوستتان استفاده کنید. این کار را به صورت روزانه و برای یک ماه انجام دهید و خواهید دید که جوهر خال کوبی شما کم کم محو می شود.

پاک کردن تاتو با آب لیمو و نمک:

مرحله 1:100 گرم نمک را با کمی آب لیمو مخلوط کنید, سپس یک توپ پنبه را به این مایع آغشته کنید و روی جوهر روی پوست بمالید.

مرحله 2:استفاده از پنبه برای مالیدن روی پوست به مدت 30 تا 60 دقیقه به طوری که مخلوط نمک - لیمو عمیقاً در پوست جذب شود.

مرحله 3:تمیز کردن پوست با آب گرم:

در استفاده از این روش باید سوزش زخم را تحمل کنید. بنابراین، باید زمانی که از یک پاک کننده خالکوبی طبیعی در خانه استفاده می کنید، خود را آماده کنید.

در خانه کاملا طبیعی خالکوبی و تاتو را پاک کنید + روش13

بهترین روش پاک کردن تاتو

درمان کلوئید با استفاده از پاک کننده خالکوبی روغن اسطوخدوس:

طرز استفاده:

برای استفاده موثر از روغن اسطخدوس به عنوان یک روش درمانی برای کلوئی بسیار ساده است، فقط باید از یک پنبه نرم برای ماساژ دادن ناحیه کلوئیدی در حدود 2 بار در صبح و عصر استفاده کنید.

روش اسکراب زردآلو برای پاک کردن تاتو :

روش اسکراب زردآلو معمولاً با نمک انجام می شود تا به عنوان لایه برداری عمل کند.این روش شامل مخلوط کردن نمک و زردآلو و مالیدن آن روی خال کوبی است.نمک، به عنوان یک ساینده عمل می کند و قدرت پاک سازی زردآلو جوهر را از بین می برد با این حال آن را به طور کامل پاک نمی کند.

در خانه کاملا طبیعی خالکوبی و تاتو را پاک کنید + روش14

پاک کردن تاتو با اسکراب میوه ها

روش پاک کردن خالکوبی یا تاتو با سمباده:

این آخرین نکته مهم در مورد نحوه پاک کردن خال کوبی در خانه با ترکیبات طبیعی است. در حقیقت، این انعام بسیار ساده ای است و شما نیاز ندارید که مواد اولیه زیادی برایش تهیه کنید.

روش کاغذ سنباده روشی است که ناحیه را مالش می دهید و پوست برداشته می شود. بیشتر افرادی که این روش را امتحان می کنند، از کاغذ سنباده و آلوئه ورا برای مالش دادن پوست و تجزیه جوهر استفاده می کنند.

در خانه کاملا طبیعی خالکوبی و تاتو را پاک کنید + روش15

پاک کردن تاتو با سمباده کشیدن

برای پاک کردن تاتو مخلوطی از آلوئه ورا، نمک، عسل و ماست را امتحان کنید.

2 قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا، 2 قاشق غذا خوری (34 گرم) نمک، 2 قاشق غذا خوری عسل (30 میلی لیتر) عسل و 2 قاشق غذا خوری (30 میلی لیتر) ماست را در یک کاسه را ترکیب کنید.

این مخلوط را به خالکوبی خود بمالید و بگذارید حداقل 30 دقیقه بماند. این ناحیه را به مدت 30 تا 40 دقیقه با نمک بمالید. در این فرآیند اساساً پوست با نمک تراشیده میشود.

از اسفنج مرطوب گاز با نمک روی آن استفاده بکنید و آن را به خالکوبی خود بمالید تا وقتی که این منطقه به رنگ قرمز تیره تبدیل شود. این فرآیند راحت خواهد بود و نمک به عنوان بی حسی عمل می کند.

بعد از این که پوست خود را با نمک مالش دادید، پماد آنتی بیوتیک را به منطقه بمالید و به مدت 3 روز آن را بپوشانید. پوست شما ظاهری شبیه چرم پیدا می کند. بعد از حدود یک هفته، لایه های بالایی پوست محو می شوند و ظاهر خال کوبی کاهش می یابد.

در خانه کاملا طبیعی خالکوبی و تاتو را پاک کنید + روش17

پاک کردن طبیعی تاتو در خانه

با این حال، این فرآیند می تواند منجر به زخم و عفونت شود. شما می توانید این درمان را 6 تا 8 هفته یک بار امتحان کنید تا پوست به طور کامل درمان شود. از کرم های پاک کننده خال کوبی تجاری پرهیز کنید.

این کرم ها توسط اداره مبارزه با مواد مخدر فدرال تایید نشده اند و ممکن است کارساز نباشند. علاوه بر این، چون اسیدی هستند، گاهی اوقات می توانند باعث واکنش های پوستی و یا خارش پوست شوند.