اگر این نشانه را دارید چشم سوم شما باز است

12:45 - 1400/04/08
باز بودن چشم سوم نشانه هایی دارد و با دردهای خاصی همراه است . افرادی که میل به فعال شدن چشم سوم خود دارند بایستی از روش های پیشنهاد شده استفاده کنند.
اگر-این-نشانه-را-دارید-چشم-سوم-شما-باز-است-

باز بودن چشم سوم نشانه هایی دارد و با دردهای خاصی همراه است . افرادی که میل به فعال شدن چشم سوم خود دارند بایستی از روش های پیشنهاد شده استفاده کنند.

با داشتن این 5 علامت مطمئن باشید که چشم سوم شما باز است:

چشم سوم کلمه ای که بارها شنیده ای اما شاید فکر نمی کنید که شما هم آن را داشته باشید. از سالهای دور داشتن چشم سوم برای بسیاری از اقوام و فرهنگ ها تا حدی قابل احترام بوده است. امروزه آن را غده صنوبری نیز می نامند اما همچنان مردم با نام چشم سوم آن را می شناسند.

چشم سوم بدون شک واقعی است ولی نمیتوان آن را کامل درک کرد یا بهتر است بگوییم هر کسی چشم سوم باز ندارد. درک برای داشتن چشم سوم ارتباطی است بین بدن و روحمان که نیاز به قدرتی خاص دارد. زمانی که تفکر پایداری داشته باشیم چشم سوم باد می شود و هدایتگر داخلی قوی تر خواهد شد. در ادامه این بخش از سبک زندگی به نشانه هایی که حاکی از باز بودن چشم سوم هستند اشاره خواهیم کرد.

اگر این نشانه را دارید چشم سوم شما باز است1

چشم سوم چیست و چگونه کار می کند

در این بخش به پنج نشانه که حاکی از باز بودن چشم سوم است اشاره می کنیم

1- احساس خستگی بین ابروها:

در کل وقتی چشم سوم باز است ارتباط هوشیارانه بین ابرو ها برقرار می شود. درست مثل این کسی که حرکات آهسته راه لمس می کند و گاهی با کوچکترین حرکت احساس انتشار گرما در او رخ می دهد.

2- بالابردن دوراندیشی

با باز بودن چشم سوم شما قادر به درک متفاوتی از اتفاقات خواهید بود توانایی فهم چیزی که قرار است اتفاق افتد .جالب است که چشم سوم کمک تان می کند چیزهایی را ببینید که قابل دیدن نیستند. از تجربیات تان بیش تر بهره می برید و مشکلات را از فاصله دورتر حس می کنید.

3- حساسیت بیشتر نسبت به نور:

چشم سوم توانایی دیدن و درک نور و رنگ ها را بسیار قوی تر است دو چشم دیگر دارد .رابطه چشم سوم و رنگ نورها در بسیاری از کتب قدیمی مورد بحث بوده است.

شخصی که چشم سوم باز دارد نور را به شکل ستاره و یا مدور می بیند و حتی توانایی دیدن نور پشت ابرها را نیز دارد.

اگر این نشانه را دارید چشم سوم شما باز است17

چطور بدانیم چشم سوم ما فعال است

4- احساس و نیاز به تغییر همیشگی:

درک این که چرا احساس متفاوتی دارید سخت است، فقط این را حس می کنید. این تغییر ممکن است به تدریج یا یک باره ایجاد شود. شاید دیگر از چیزهایی که قبلا برای تان لذت بخش بوده است لذت نبرید، یا از چیزهایی لذت ببرید که قبلا برای تان لذت بخش نبوده است. این نیازها و علاقه به تغییرات مداوم بخشی از نشانه های باز بودن چشم سوم است.

5- بیشتر شدن سردرد:

فشاری که در سر ایجاد میشود بیشتر از فشاری است که در میان دو ابرو احساس می شود. چشم سوم باز برای کسی که قبلا آن را تجربه نکرده است می تواند تجربه ی سختی باشد.

باز شدن چشم سوم می تواند سبب فشار و درد در سر شود. برای رفع آن بهترین کار قدم زدن در هوای آزاد است.

نکاتی برای باز شدن چشم سوم:

با باز شدن چشم سوم شما شروع به صحبت کردن با روح خود می کنید و به مرحله ای عالی از تفکر و تمرکز می رسید. بیشتر شدن حافظه و گسترش بصیرت است از دیگر مزایای باز شدن چشم سوم است.

بهترین روش برای باز شدن چشم سوم:

تفکر بیشتر و عمیق تر

استفاده نکردن از شکر و لبنیات در حد ممکن

فکر کردن در محیط باز به خصوص در حالت نشسته روی چمن

قدم زدن در طبیعت

پوشیدن لباسهایی به رنگ پر طاووسی ، نیلی و بنفش

انجام دادن کارهای ظریف مثل نقاشی و رنگ آمیزی و فعالیت های هنری با دقت بالا