خوشگلی زیادی این دختر برایش درد سر شد (عکس)

12:24 - 1400/04/03
زیبایی این دختر برای او درد سر ساز شد.این دختر خوشگل از بلاهایی که به خاطر زیبایش بر سرش امده است گله میکند ! این دختر روسي که در لندن زندگي مي کند بخاطر خوشگلی بیش از حدش بیکار مانده است !
خوشگلی-زیادی-این-دختر-برایش-

 خوشگلی زیادی این دختر برایش درد سر شد (عکس)14

زیبایی این دختر برای او درد سر ساز شد.این دختر خوشگل از بلاهایی که به خاطر زیبایش بر سرش امده است گله میکند ! این دختر روسی که در لندن زندگی می کند بخاطر خوشگلی بیش از حدش بیکار مانده است !

ایرینا کوا، پس از ناکامی در پیدا کردن شغل، یک خرده فروشی لباس آنلاین را راه اندازی کرده است، زیرا او بسیار زیبا است .

 خوشگلی زیادی این دختر برایش درد سر شد (عکس)14

ماجرا ازین قرار است که ایرینا از مدرسه حقوق فارغ التحصیل شد و سعی در پیدا کردن یک شغل مناسب داشت اما نمی توانست چنین کاری را انجام دهد چرا که زنان حاضر به اعتماد به او نبودند و زیباییش را تهدیدی علیه خود میدانستند، در حالی که مردان هم او را بخاطر زیباییش جدی نمی گرفتند.

ایرینا معتقد است که ظاهر جذابش مشکلش است که چرا او کار شایسته ای را دریافت نکرده است، به خصوص زیبایی چشم و لب او باعث حواس پرتی مردان میشود.او میگوید به ندرت آرایش می کند.

 خوشگلی زیادی این دختر برایش درد سر شد (عکس)5

در حالی که عامل استخدام، او را تشویق کرد که موهایش را تیره کند تا در برنامه شغلی جدی تر نگاه کند، اما رنگ موهای بلوندش را دوست دارد و نمی خواهد آن را تغییر دهد و تصور می کند که رنگ مو آزادی شخصی است.

 خوشگلی زیادی این دختر برایش درد سر شد (عکس)10

کارفرمایان ترجیح می دهند دختران کمتر زیبا را استخدام کنند تا کارکنان را منحرف نکنند.این موقعیت موجب شد ایرینا برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود،فروش لباس های قدیمی را شروع کند . این دختر زیبا امیدوار به ایجاد یک کار حرفه ای مستمر در زمینه ی مد است.