علت اصلی مرگ آزاده نامداری لو رفت + عکس

07:39 - 1400/03/21
پیدا شدن پیکر بیجان آزاده نامداری در حالیکه تنها و با لباس خانگی روی کاناپه منزلش قرار داشت باعث حرف و حدیث های بسیاری شده است .جسد آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما در خانه اش پیدا شد.
علت-اصلی-مرگ-آزاده-نامداری-لو-

علت مرگ آزاده نامداری از خودکشی یا مسمومیت تا حمله حیوانات خانگی

پیدا شدن پیکر بیجان آزاده نامداری در حالیکه تنها و با لباس خانگی روی کاناپه منزلش قرار داشت باعث حرف و حدیث های بسیاری شده است .جسد آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما در خانه اش پیدا شد.

۱۸:۳۸ دقیقه مادر آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما با اورژانس تهران تماس گرفت مادر آزاده نامداری دو روز از ایشان خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه اش در غرب تهران مراجعه کرده است.مادر آزاده نامداری پس از باز کردن در خانه با جسد ایشان مواجه می شود.

علت اصلی مرگ آزاده نامداری لو رفت + عکس14

بر اساس بررسی انجام شده مدت زیادی از فوت ایشان گذشته است.در نخستین لحظات با پیدا شدن جسد آزاده نامداری که در پذیرایی خانه اش در طبقه هفتم خودکشی علت مرگ شناخته شد اما تاکنون با توجه به باردار بودن آزاده نامداری احتمال خودکشی او کمرنگ شده است و عجیب تر اینکه با توجه به نگهداری حیواناتی مانند تمساح و سوسمار و… توسط شوهرش در خانه گفته شده که آزاده نامداری در غیاب شوهر و بچه اش که در سفر چالوس بوده اند توسط حیوانات مورد حمله قرار گرفته است.

مهدی فروزش گفت: از نظر تشخیص هویت و شناسایی جسد هیچ گونه ابهامی وجود ندارد و جسد متعلق به آزاده نامداری است.

وی ادامه داد: همکاران متخصص پزشکی قانونی اقدامات لازم در خصوص تعیین علت فوت را انجام خواهند داد و بسته به اینکه چه نوع آزمایشی برای تعیین علت فوت نیاز باشد نمونه‌های لازم برداشته می‌شود و سپس متخصصان مربوطه با استفاده از نتایج این آزمایش‌ها علت فوت را به مرجع قضایی اعلام می‌کنند.

فروزش تاکید کرد: در معاینه ظاهری جسد هیچ گونه آثار ظاهری ضرب و جرح مشاهده نشده است.

وی در مورد اینکه چه زمانی از فوت وی گذشته بود نیز گفت: زمان فوت وی هنگام معاینه در صحنه فوت حدود ۲۴ تا ۳۶ ساعت قبل بوده است.

پیکر آزاده نامداری در حالی در منزلش پیدا شده که لباس خانه به تن داشته است. به گفته منابع آگاه، اطراف جسد هیچ نشانه‌ای از بقایای قرص یا اثری از خودکشی پیدا نشده و بازپرس پرونده با قاطعیت باردار بودن متوفی را رد کرده است. در عین حال آثار ضرب و جرح نیز بر پیکر آزاده نامداری مشاهده نشده است. جسد آزاده نامداری برای آزمایش سم‌شناسی به پزشکی قانونی منتقل شده است.

همسر آزاده نامداری که به همراه دختر ۴ ساله‌شان از چند روز قبل به شمال سفر کرده و در چالوس به سر می‌بردند در مسیر تهران هستند و قرار است از آن‌ها تحقیقات پلیسی به عمل آید.

عصر شنبه، هفتم فروردین‌ماه، قاضی محمد شهریاری با بیان این که هیچ گونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم آزاده نامداری یافت نشده گفت: علت فوت وی، منوط به آزمایش‌های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است که توسط پزشکی قانونی صورت می‌گیرد.