این کودک 4 ساله تا کنون 10 بار سکته کرده است + عکس

19:15 - 1400/03/26
این کودک 4 ساله تا کنون 10 بار سکته کرده است + عکس
این-کودک-4-ساله-تا-

این کودک 4 ساله تا کنون 10 بار سکته کرده است + عکس8

یک نوزادی که قلب نصفه دارد ولی هنوز زنده است و نفس می کشد نوزادی که ناراحتی قلبی مادر زادی دارد بعد از تولدش رنگش کبود شد که پزشکان متوجه شدند این نوزاد در حال خفه شدن می باشد و او را به اتاق عمل بردند ولی دیدن که قلبش نصفه می باشد بعد از چندین بار سکته توانستند او را نجات بدهند اکنون او زنده است و مشکل خاصی ندارد .

مشکل قلب نوزاد از همان روز اول تولد مشخص شد .زن جوان بعد از به دنیا آوردن فرزند دومش در همان دقایق اول متوجه رنگ آبی و عجیب پوست نوزادش شد و با نگرانی از پزشک خواست تا او را معاینه کند.

پزشک بعد از معاینات دقیق متوجه شد که نوزاد دچار سندرم هیپوپلازی قلب است و به مادر جوان گفت که فرزندش با یک قلب نیمه متولد شده است و هرچه سریعتر بایستی برای جراحی آماده شود.

سندرم رومئو هیپوپلازی قلب یک نقص مادرزادی است که در ان یک سوراخ بین دو دهلیز وجود دارد . اندازه این سوراخ متفاوت است و گاهی نیز نیازبه جراحی دارد.

“رومئو وایس ” که امروز 4 سال دارد از دو روز بعد از تولدش 3 بار جراحی قلب باز و 10 جراحی دیگر برای رفع مشکل قلبی خود داشته است و بدتر از همه اینها او در طی چند سال 10 بار حمله شدید قلبی را تجربه کرده است.

“چارمانی ” 28 ساله مادر این پسر بچه میگوید:

روزهای سختی پشت سر گذاشتیم با هر بار حمله قلبی فکر میکردیم که فرزندمان را از دست دادیم اما پزشکی توانا تمام این سال ها جان کودک ما را حفظ کرد.

این کودک 4 ساله تا کنون 10 بار سکته کرده است + عکس8

این کودک 4 ساله تا کنون 10 بار سکته کرده است + عکس

این کودک 4 ساله تا کنون 10 بار سکته کرده است + عکس5