آیا کوکاکولا از رونالدو خشمگین است؟

14:01 - 1400/03/26
پس از حرکت جنجالی رونالدو و کنار زدن بطری های کوکاکولا، این سوال پیش آمده است که آیا اسپانسر رسمی یورو از ستاره پرتغالی عصبانی است؟
آیا-کوکاکولا-رونالدو-خشمگین-است؟-

خوب گوش کنید بچه‌ها! اگر هنوز هم می خواهید رکورد بشکنید و در 36 سالگی سیکس پک داشته باشید، دفعه بعدی که برای برداشتن نوشیدنی سر یخچال می روید، این را به خاطر داشته باشید...

دوشنبه عصر و پیش از نخستین بازی تیم ملی پرتغال در مسابقات یورو 2020 برابر مجارستان، کریستیانو رونالدو، ستاره و کاپیتان پرتغال در یک کنفرانس خبری حاضر شد. یوفا روی میز و رو به روی رونالدو دو بطری نوشابه کوکاکولا قرار داده بود.

اشتباهی بسیار بزرگ! فوق ستاره 36 ساله پرتغالی که موفقیت خود را مدیون تلاش خستگی ناپذیر در زمین بازی و رعایت نظم و انضباطی آهنین و خدشه ناپذیر در بیرون زمین است، دو بطری کوکا را کنار زد و یک بطری آب جای آنها روی میز گذاشت و در حالی که شکلکی تمسخرآمیز به نشانه اکراه در می آورد گفت: "کوکا کولا" و سپس در حالی که بطری آبش را رو به دوربین ها گرفته بود گفت "آب بنوشید".

آیا کوکاکولا از رونالدو خشمگین است؟ 10

آیا کوکاکولا از رونالدو خشمگین است؟ 15

خوشبختانه چیزی به عنوان تبلیغات بد وجود ندارد. بنابر این وقتی این اقدام رونالدو توسط تام بردی، ستاره NFL و کمپین مبارزه ضد چاقی، مورد تایید قرار گرفت و او تقبیح این "بازاریابی موذیانه" را توسط رونالدو تحسین کرد، بدون تردید مدیران این شرکت در برج های خود مشغول زدن بطری های کوکاکولایشان به همدیگر بودند. این دقیقاً همان چیزی بود که آنها برای آن اسپانسر این مسابقات شده بودند.